Gå til innhold

Budsjett TV

Anbefalte innlegg

Er ute etter nytt tv på soverommet. Skal bruke den mest til streaming og spill. Da må den ha smart tv funksjon og wifi.

Ser at på denne grundig tv'en er det nettkampanje på men den har bare 50 HZ. Det holder vel kanskje ikke til å spille spill på?

http://www.expert.no/lyd-og-bildetv/grundig-48vle6425br-48-led-tv/p/37034/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=product

Kom gjerne med forslag på noe bedre :) Vil helst ikke bruke mer enn 5000 kr på tv'en og den skal ikke være under 46 tommers

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs hvor lenge du har tenkt å ha tven, per nå vil jeg si nei. Ikke verdt det, da det er veldig lite 4k innholdt.

Alle spillkonsoller støtter jo enten 720p eller 1080p. En 4k oppskalerer godt rene HD signaler, men sliter veldig på SD innhold, så gamle serier på tv blir ofte fort kornerte.

Så lenge du holder deg under en 60" så er nok fullHD like lurt i dag, og heller bruke de 7000 senere på en ny tv om 3 år eller noe.

Lenke til kommentar

Det er den, jeg har storebroren 55pus8809, veldig bra panel som gir et veldig velsig bra bilde. Har fikla en del for å finne det bildet jeg likte best. (Snakker x antall timer, men endte opp med film som utgangspunkt og mindre endringer i fra)

Det som trekker ned er litt buggy software, må vel ta strømmen ca 1-2 ganger i mnd + atden har mistet bildeinst et par ganger.. Håper jo på en firmware update som fixer.

For 5000 får du mye TV for penga.

Lenke til kommentar

Det er den, jeg har storebroren 55pus8809, veldig bra panel som gir et veldig velsig bra bilde. Har fikla en del for å finne det bildet jeg likte best. (Snakker x antall timer, men endte opp med film som utgangspunkt og mindre endringer i fra)

Det som trekker ned er litt buggy software, må vel ta strømmen ca 1-2 ganger i mnd + atden har mistet bildeinst et par ganger.. Håper jo på en firmware update som fixer.

For 5000 får du mye TV for penga.

Da har jeg reservert den på Lefdal:) Har også lest at den sliter litt på app fronten, men jeg kan jo bruke de appene jeg treger gjennom PS 4

Lenke til kommentar

Panelet sett bort fra noen små bugs som løses raskt med å ta strømmen, så er det panel som var blant toppen i 2014.

Ikke veldig mye problemer med appene, de er raske og responsive.

Bugs jeg har opplevd, er at tven ikke starter, bildet er forvrengt. Begge disse løses med restart + at den har glemt / annulert settings 2 ganger.

Vurderer å reservere en for muttern, var jo trossalt en tv som kostet 15k når den kom.

Endret av lazyjacket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...