Gå til innhold

Siving NTNU - muntlige fremføringer?

creure

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg skal sannsynligvis begynne på Bygg på NTNU, og lurer på om man har noen muntlige presentasjoner der? I så fall hvor mange, og for hvor mange? Har sett på studieplanen at alle eksamenene er skriftlige, men lurer på om man har noen fremføringer underveis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå går ikke jeg bygg, men min erfaring fra Gløs er at det var få fremføringer på lavere grads nivå (et par stykker foran kanskje 60-80 personer i løpet av de første tre årene). På høyere grads nivå har det vært kanskje 5-6 fremføringer pr. semester, men foran litt færre personer (fra veldig få til kanskje 40). Som operg sier vil det avhenge av studie.

Lenke til kommentar

Veldig, veldig, veldig få. Har hatt totalt to munnlege presentasjonar gjennom heile studiet trur eg, begge i fag på masternivå. Då har det vore snakk om korte presentasjonar i om innholdet i eit eller anna gruppearbeid me allereie har levert skriftleg.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg studerer informatikk, og her har vi flere framføringer i løpet av semesteret. Det er ofte framføringer i emner der det er få deltakere, men det er sjelden framføring i emner der det er flere deltakere (100+). Framføringene teller ikke for min del på karakterene, men det er obligatorisk å gjennomføre for å ta skriftlig eksamen.

Jeg vil tro at du aldri vil framføre i løpet av 2 første årene på siving studiet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...