Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Forsteina fisk ??? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Det må vel være en steinbit da kanskje? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Det må vel være en steinbit da kanskje? Haha! Artig bilde i grunnen! Sepia gjorde seg her. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg setter i alle fall umåtelig pris på de kommentarene jeg får fra deg Roar, har lært mye av deg. Det er ikke alltid så lett å kommentere på andres bilder, spesielt hvis man føler seg uerfaren og amatørmessig i forhold til andre her inne. Jeg har blitt så gammal at jeg bare hopper i det og lar det stå til. Smak og behag kan jo være så forskjellig uansett. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Det må vel være en steinbit da kanskje? Ja, ikke så ulik steinbit. Men selv om jeg godt kan like steinbitfilet så tror jeg ikke jeg ville satt kjøpetenna i den der. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Ja, man kan studere og tenke på hva dette "fossilet" engang egentlig har vært. I utseende og form er steinbit nærliggende, men det er selvfølgelig vår menneskelige fantasi og kreativitet som spiller inn her. Godt sett og fotografert. Som du kanskje kjenner til, har jeg her på Bildekritikken gitt uttrykk for at dersom du synes det er hyggelig å få kommentarer til egne bilder, enten de er entydig positive eller med forslag til forbedringer, så er det både positivt og lærerikt. I utgangspunktet tror jeg det er slik med de aller fleste. Jeg mener ikke å påtvinge andre noe, men synes at de som legger ut bilder og mottar kommentarer og som aldri (eller bortimot aldri) gir noe tilbake noe i form av en liten tilbakemelding til bilder de enten liker godt, eller til bilder som de av egen erfaring kan komme med forslag til endring/forbedring på, gjerne kunne gjøre det. Vi ville få et enda bedre og rikere forum å delta i synes jeg, og i utgangspunktet tror jeg dette er ment å være hovedkonseptet og meningen med forumet. Dette som kommentar til din ytring om samme tema. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Ja, man kan studere og tenke på hva dette "fossilet" engang egentlig har vært. I utseende og form er steinbit nærliggende, men det er selvfølgelig vår menneskelige fantasi og kreativitet som spiller inn her. Godt sett og fotografert. Som du kanskje kjenner til, har jeg her på Bildekritikken gitt uttrykk for at dersom du synes det er hyggelig å få kommentarer til egne bilder, enten de er entydig positive eller med forslag til forbedringer, så er det både positivt og lærerikt. I utgangspunktet tror jeg det er slik med de aller fleste. Jeg mener ikke å påtvinge andre noe, men synes at de som legger ut bilder og mottar kommentarer og som aldri (eller bortimot aldri) gir noe tilbake noe i form av en liten tilbakemelding til bilder de enten liker godt, eller til bilder som de av egen erfaring kan komme med forslag til endring/forbedring på, gjerne kunne gjøre det. Vi ville få et enda bedre og rikere forum å delta i synes jeg, og i utgangspunktet tror jeg dette er ment å være hovedkonseptet og meningen med forumet. Dette som kommentar til din ytring om samme tema. Vennlig hilsen Ragnar Ja, jeg vet faktisk fordi jeg selv har deltatt på et par slike amerikanske fotosider at hvis du ikke skriver minst 3 kommentarer pr. foto du selv poster så blir du blokkert. Kunne kanskje vært en ide'? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Ja, man kan studere og tenke på hva dette "fossilet" engang egentlig har vært. I utseende og form er steinbit nærliggende, men det er selvfølgelig vår menneskelige fantasi og kreativitet som spiller inn her. Godt sett og fotografert. Som du kanskje kjenner til, har jeg her på Bildekritikken gitt uttrykk for at dersom du synes det er hyggelig å få kommentarer til egne bilder, enten de er entydig positive eller med forslag til forbedringer, så er det både positivt og lærerikt. I utgangspunktet tror jeg det er slik med de aller fleste. Jeg mener ikke å påtvinge andre noe, men synes at de som legger ut bilder og mottar kommentarer og som aldri (eller bortimot aldri) gir noe tilbake noe i form av en liten tilbakemelding til bilder de enten liker godt, eller til bilder som de av egen erfaring kan komme med forslag til endring/forbedring på, gjerne kunne gjøre det. Vi ville få et enda bedre og rikere forum å delta i synes jeg, og i utgangspunktet tror jeg dette er ment å være hovedkonseptet og meningen med forumet. Dette som kommentar til din ytring om samme tema. Vennlig hilsen Ragnar Ja, jeg vet faktisk fordi jeg selv har deltatt på et par slike amerikanske fotosider at hvis du ikke skriver minst 3 kommentarer pr. foto du selv poster så blir du blokkert. Kunne kanskje vært en ide'? Roar Utmerket som en ide, noen forutsetningen angående dette med kommentarer burde nok lagt inn for brukere av Bildekritikken. Håper redaksjonen og ansvarlige ser litt nærmere på problemstillingen og kommer med endringer som bidrar til større aktivitet på kommentarsiden. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Ett artig motiv, som du sikkert har gjort enda artigere med div etterbehandling. Helene sa det...det må jo være en Steinbitt Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Å er det en steinfisk. Det var en bra titel til bildet! Og liker kontrastene av naturen mot alt det menneskeskapte i bakgrunnen! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Det ligner veldig på en fisk , steinfisk ? Det var visstnok en steinfisk en australsk minister tråkket på , tror han døde av giften fra denne fisken. Vi har jo en i norske farvann også - fjesingen - selv om den ikke er så giftig . Mvh Alec Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Ser jo tydelig at det er en Steinkobbe .... forsteina ... og så vil jeg bare si at jeg har lært mye av dine ærlige konstruktive kommentarer ... håper du fortsetter med det mvh Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg