Gå til innhold

STEAM problemer

Anbefalte innlegg

Tjena grabbar.

Har litt problemer med STEAM, til tider virker det som steamen min får en litt "breakdown" det vil si hvis jeg er ingame (CSGO) dropper FPS min ned til 50 har som regel rundt 250+ og jeg får ikke opp friends, FPS måleren fra steam forsvinner, jeg kan ikke åpne "shoppen" eller "market" eller noe sånn, den bare står og loader og loader. 

Hvis jeg spammer på friendsen så kommer den som regel opp, men det er 4minutter senere og hopper opp og ned og opp og ned mens jeg spiller som er litt plagsomt.

Ting jeg har prøvd:

- Re installere steam, flere ganger

- Slettet alle filer unntatt steam.exe og steamapps

- Sletta virus programmet mitt (har ingen)

- Lar STEAM gå gjennom brannmuren

håper på svar, mvh Luke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres mer ut som et nettverksproblem.

Kan du gi litt mer informasjon om :

*Nettverksløsningen din.

*Hovedkort + cpu.

hovedkort: ASUSTeK Computer INC. Crosshair V formula-z socket 942 (leser av speccy)

cpu: AMD FX-8370 eight-core processor

ram: 32gb

w7 64bit

gtx780 x2 (sli)

nettverksløsning? eeh, kabel? telenor? xD haha

Lenke til kommentar

Du kan gjerne ta en titt på denne tutorialen på Youtube som kan hjelpe deg til å finne noen problemer.

Viktig å sjekke også om at du har de siste oppdaterte driverne til hovedkortet og at du har siste bios , hvis FX'en er ustabil så kan du selvsagt også oppleve problemer med stabiliteten så viktig å vite om du har overklokket din cpu.

I og med at du har 32Gb minne så har du selvsagt forsikret deg om at det er stabilt? Memtest86+???

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Du kan gjerne ta en titt på denne tutorialen på Youtube som kan hjelpe deg til å finne noen problemer.

Viktig å sjekke også om at du har de siste oppdaterte driverne til hovedkortet og at du har siste bios , hvis FX'en er ustabil så kan du selvsagt også oppleve problemer med stabiliteten så viktig å vite om du har overklokket din cpu.

I og med at du har 32Gb minne så har du selvsagt forsikret deg om at det er stabilt? Memtest86+???

Alt skal være som det skal, den ble bygget av komplett selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...