Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Utstøtt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Så med en gang jeg lstet opp V1, at det ikke var helt hundre, la derfor en V2. Burde kanskje ha klonet vekk "bøylen" ved midterste modell også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Disse modellene blir i alle fall kledd opp i siste mote til en hver tid. Velger meg v2 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Disse modellene blir i alle fall kledd opp i siste mote til en hver tid. Velger meg v2 . Mvh Alec Haha! Ja det har du jo rett i! Men må nok finne seg i mye rart...både av klær og av behandling ellers.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Hvertfall ikke huelause disse tre om de er utstøtt aldri så mye. Foreslår et toppkutt her - faktisk så mye at designbuen oppe til venstre forsvinner for da får du bl.a. en skrå diagonal mellom kortside og langside oppe til høyre mens det lille gjenværende av designbuen også vil være med og gi ekstra spenning slik jeg ser det. "Take it or leave it". Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Hvertfall ikke huelause disse tre om de er utstøtt aldri så mye. Foreslår et toppkutt her - faktisk så mye at designbuen oppe til venstre forsvinner for da får du bl.a. en skrå diagonal mellom kortside og langside oppe til høyre mens det lille gjenværende av designbuen også vil være med og gi ekstra spenning slik jeg ser det. "Take it or leave it". Roar Jeg satt ei stund i går og funderte over denne dekorkanten i går, hva jeg skulle gjøre med den. Jeg er jo litt svak for sånne detaljer så det ble for hardt for meg å kutte den vekk! Jeg skal prøve forslaget ditt og legge som en V3. Tusen takk for innspill Roar! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 V3 ble absolutt best, synes jeg. Original komp + godt sett... Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 V3 ble absolutt best, synes jeg. Original komp + godt sett... Fredrik Hei Fredrik. Gjorde sånn som Roar foreslo i V3, samt at jeg fikk vekk sprinkleren i taket også!! (Hurra!) Tusen takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Hei Hele, med V3 synes jeg kompen sitter som den skal. Kreativt og godt sett. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Hei Hele, med V3 synes jeg kompen sitter som den skal. Kreativt og godt sett. Vennlig hilsen Ragnar Jeg mener selvfølgelig Helene, og ikke forkortelsen Hele. Skj 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Hei Hele, med V3 synes jeg kompen sitter som den skal. Kreativt og godt sett. Vennlig hilsen Ragnar Jeg mener selvfølgelig Helene, og ikke forkortelsen Hele. Skj Du fikk da med deg Hele selv om du ikke fikk med deg hele... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Hei Hele, med V3 synes jeg kompen sitter som den skal. Kreativt og godt sett. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar! Med litt hjelp så satt den til slutt. Det er ikke så lett, en ser seg så blind på sine egne bilder til slutt at man går helt i stå! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Her ble jeg helt blank...... Godt sett og formidlet kan jeg i alle fall si:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Her ble jeg helt blank...... Godt sett og formidlet kan jeg i alle fall si:-) Ble du helt blank? Du!? Ja,ja....tar det som et komplement jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg