Gå til innhold

Oslo s 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Må sies og være kreativt når en tar et bilde inne i stiftemaskinen......med noen stakkars arbeidsfolk som skal skyve stiftene ut...

Tøft perspektiv og hærlig uklart. Skråstillingen og plasseringene av folk, der de er iferd med å skli nedover, var kreativ. Godt gjort og få "buene" så markerte/hvite. Gir en tøff effekt. God dybde med linjene innover i bildet. Tøft Henning og well done!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Liker denne s/hv komposisjonen med både linjer og buer(stifter) som leder blikket innover i bildet.

Det hele føles riktig selv om det skråstilt.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Må sies og være kreativt når en tar et bilde inne i stiftemaskinen......med noen stakkars arbeidsfolk som skal skyve stiftene ut...

Tøft perspektiv og hærlig uklart. Skråstillingen og plasseringene av folk, der de er iferd med å skli nedover, var kreativ. Godt gjort og få "buene" så markerte/hvite. Gir en tøff effekt. God dybde med linjene innover i bildet. Tøft Henning og well done!

Nå tror jeg du har havna på skråplanet?! Artig tolkning av Pentaxen forresten.. Artig bilde. :)

Likte bildet veldig godt. Likte den mystiske følelsen jeg fikk av uklarheten og av at bilder er svart/hvitt. Linjene er fascinerende, og liker veldig godt hvordan jeg blir dratt inn mot lyset i midten.

Umiskjennelig HSP-stil over bildet.

Liker den skjeve kompen her. Fantasifullt.

Mvh Fredrik

Liker denne s/hv komposisjonen med både linjer og buer(stifter) som leder blikket innover i bildet.

Det hele føles riktig selv om det skråstilt.

Mvh

Alec

Takk. Innsiden av en stiftemaskin, det er jo faen meg genialt pentaxen, der har jeg en tittel til bildet. Jeg skal ned dit å ta noen flere bilder.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Prøver du å si at det IKKE er i en stiftemaskin.....da dreit jeg på draget.....

Og med det samme du skal ned på kontoret, ta et par bilder i hullmaskinen også:-))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...