Gjest member-296438 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Må sies og være kreativt når en tar et bilde inne i stiftemaskinen......med noen stakkars arbeidsfolk som skal skyve stiftene ut... Tøft perspektiv og hærlig uklart. Skråstillingen og plasseringene av folk, der de er iferd med å skli nedover, var kreativ. Godt gjort og få "buene" så markerte/hvite. Gir en tøff effekt. God dybde med linjene innover i bildet. Tøft Henning og well done! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Nå tror jeg du har havna på skråplanet?! Artig tolkning av Pentaxen forresten.. Artig bilde. 1 Lenke til kommentar
AwsmUsername Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Likte bildet veldig godt. Likte den mystiske følelsen jeg fikk av uklarheten og av at bilder er svart/hvitt. Linjene er fascinerende, og liker veldig godt hvordan jeg blir dratt inn mot lyset i midten. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Umiskjennelig HSP-stil over bildet. Liker den skjeve kompen her. Fantasifullt. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Liker denne s/hv komposisjonen med både linjer og buer(stifter) som leder blikket innover i bildet. Det hele føles riktig selv om det skråstilt. Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Må sies og være kreativt når en tar et bilde inne i stiftemaskinen......med noen stakkars arbeidsfolk som skal skyve stiftene ut... Tøft perspektiv og hærlig uklart. Skråstillingen og plasseringene av folk, der de er iferd med å skli nedover, var kreativ. Godt gjort og få "buene" så markerte/hvite. Gir en tøff effekt. God dybde med linjene innover i bildet. Tøft Henning og well done! Nå tror jeg du har havna på skråplanet?! Artig tolkning av Pentaxen forresten.. Artig bilde. Likte bildet veldig godt. Likte den mystiske følelsen jeg fikk av uklarheten og av at bilder er svart/hvitt. Linjene er fascinerende, og liker veldig godt hvordan jeg blir dratt inn mot lyset i midten. Umiskjennelig HSP-stil over bildet. Liker den skjeve kompen her. Fantasifullt. Mvh Fredrik Liker denne s/hv komposisjonen med både linjer og buer(stifter) som leder blikket innover i bildet. Det hele føles riktig selv om det skråstilt. Mvh Alec Takk. Innsiden av en stiftemaskin, det er jo faen meg genialt pentaxen, der har jeg en tittel til bildet. Jeg skal ned dit å ta noen flere bilder. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Prøver du å si at det IKKE er i en stiftemaskin.....da dreit jeg på draget..... Og med det samme du skal ned på kontoret, ta et par bilder i hullmaskinen også:-)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg