corsa91 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Hei Jeg har 15 år gammel Opel Astra G som er litt tungstartet. Bilen har ikke fått skiftet luftfilter og andre filtere på en stund. Batteriet er 3 år gammelt. Igår ille den ikke starte men på 6 forsøk så startet den. Kan luftfilteret være årsaken? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Ja det kan være luftfilteret. Det kan også være mange andre ting. Bensinmotor? Hvis motoren i det minste sviver rundt når du prøver å starte så kan du utelukke batteriet. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Den ble litt stygg, men likevel. Jeg tipper du sltier med veiv/kam-føler problematikk. Det er uansett iklkenoe vits å spørre om råd på en bil som trenger service. Bytt plugger, bytt filtre osv å se hvordan det oppfører seg etterpå. Mekker`n dritigns, cheeerio! Endret 31. mai 2015 av Mekker`n Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Ja det kan være luftfilteret. Det kan også være mange andre ting. Bensinmotor? Hvis motoren i det minste sviver rundt når du prøver å starte så kan du utelukke batteriet. Jepp det er bensinmotor. Selvom bilen ikke har vært på service så har jeg byttet diverse deler, I fjor byttet jeg alle pluggene og kupefilter og oljefilter samtidig som jeg tok oljeskiften. Luftfilteret ble byttet nesten 1 år før det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå