Rolf Kristensen Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Ah......det var en god kaffe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Ja, Aston Villa var jo ingen målestokk ! - og jeg er ikke en gang Arsenal fan ! Men det er klart at kaffen smaker ekstra godt for de mange fans av denne flotte klubben. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Ja, Aston Villa var jo ingen målestokk ! - og jeg er ikke en gang Arsenal fan ! Men det er klart at kaffen smaker ekstra godt for de mange fans av denne flotte klubben. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk for den hyggelige kommentaren Ragnar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Må bare bøye meg i støvet:-) Grattis med FA "bøtta"! Her har champagneglasset fått et hvileår, så da blir det vel bare en kaffetår........ Har fått høre det av guttungen (30).......Intern kamp her i familien, der den lille karen ikke kan få gnidd det inn nok Men snart er det et nytt år og nye muligheter..... YNWA Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Må bare bøye meg i støvet:-) Grattis med FA "bøtta"! Her har champagneglasset fått et hvileår, så da blir det vel bare en kaffetår........ Har fått høre det av guttungen (30).......Intern kamp her i familien, der den lille karen ikke kan få gnidd det inn nok Men snart er det et nytt år og nye muligheter..... YNWA Mange takk for det Pentaxen ! Her lærte guttungen tidlig i livet hvilken klubb som gjelder for oss.....med mindre han ønsker å bli arveløs Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg