Martin Toto Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 082/365 "He rose" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg har sett flere av disse bildene dine og det er ingen tvil om at du er god på det du driver med. Dette er langt unna min stil og derfor er det vanskelig å gi noen gode kommentarer, men jeg håper du fortsetter å laste opp for jeg liker det godt. Om jeg skal komme med en personlig subjektiv bildekritikk så vil jeg si at jeg liker best de bildene hvor du levner noe igjen for betrakteren å finne ut, noen ganger blir noen av bildene litt for tydelig i sitt budskap og mening og da kan de bli litt endimensjonale. Uansett er bildene dine blant de mest spennende her inne. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 I utgangspunktet burde jeg ikke gi deg noen kommentar for jeg er personlig ikke er noe stor tilhenger av tydelige "konstruerte" bilder. (men vet jo og aksepterer at mange andre mener noe annet) Men må innrømme at dette fotografiet er forbasket godt teknisk utført både når det gjelder lys, skygge og farger. Derfor får du min velfortjente og positive tilbakemelding denne gangen. (Skulle gjerne sett fulle exif-data på bildene dine) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Martin Toto Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg har sett flere av disse bildene dine og det er ingen tvil om at du er god på det du driver med. Dette er langt unna min stil og derfor er det vanskelig å gi noen gode kommentarer, men jeg håper du fortsetter å laste opp for jeg liker det godt. Om jeg skal komme med en personlig subjektiv bildekritikk så vil jeg si at jeg liker best de bildene hvor du levner noe igjen for betrakteren å finne ut, noen ganger blir noen av bildene litt for tydelig i sitt budskap og mening og da kan de bli litt endimensjonale. Uansett er bildene dine blant de mest spennende her inne. Henning Tusen takk for konstruktiv kritikk, Henning! Det treffer rett i hjerterota og jeg kunne spist kritikk til middag hver dag. Det er tross alt derfor jeg går igjennom dette prosjektet; for å få kritikk og bli bedre på lidenskapen min. Det settes stor pris på, du aner ikke! Jeg syntes også de bildene jeg lager som det er litt opp til en selv og tolke som er best, men jeg er nødt til å forsvare meg med at å komme på en idè hver dag er ingen easy task. Så noen ganger er jeg nødt til å skape noe flatt også. Men jeg er helt enig med deg! Takk for tilbakemelding, kompis! I utgangspunktet burde jeg ikke gi deg noen kommentar for jeg er personlig ikke er noe stor tilhenger av tydelige "konstruerte" bilder. (men vet jo og aksepterer at mange andre mener noe annet) Men må innrømme at dette fotografiet er forbasket godt teknisk utført både når det gjelder lys, skygge og farger. Derfor får du min velfortjente og positive tilbakemelding denne gangen. (Skulle gjerne sett fulle exif-data på bildene dine) Vennlig hilsen Ragnar Dette var en utrolig koselig kommentar, Ragnar! Å kunne få deg fascinert av noe du egentlig ikke er fan av fikk meg til å smile fra øre til øre. Tusen takk for tilbakemelding, jeg håper du fortsetter fordi kommentarer gjør dagen min mye mye bedre. Jeg blir kjempe glad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg