Chigu Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Stort! Flere butikker i Oslo har fått den inn, og jeg har hatt den store glede å teste den ut litt i dag. Den største overraskelsen var de vannvittig bra knappene - de må bare prøves!!! SX1 kan seile sin egen sjø - på mandag kjøper jeg E700. Chigu Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 når fikk de den? men sx1 og 6600 kan nok seile i sin egen sjø, 6600 og sx1 eer laaaaaangt bedre pga. alle software mulighetene.... tror jeg kjøper 6600 og e700 (har bestilt begge) *grin* Lenke til kommentar
Chigu Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 når fikk de den? men sx1 og 6600 kan nok seile i sin egen sjø, 6600 og sx1 eer laaaaaangt bedre pga. alle software mulighetene.... tror jeg kjøper 6600 og e700 (har bestilt begge) *grin* De fikk den i løpet av fredagen. Da jeg gikk å spurte i 16-18 tia, var det et par timer siden de hadde fått den inn. Ble forøvrig litt skuffet over menysystemet som funker etter gammel Nokia-modell hvor man blar seg gjennom alle funksjonene. Altså ingen ikon-basert oversikt. Dette synes jeg er tøysete når telefonen har en slik stor, flott skjerm til disposisjon. Fortsatt et irritasjonsmoment at den heller ikke har pop3 epost-klient. Men ellers hadde den et solid førsteinntrykk Chigu Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 (endret) den har jo java så du kan i det minste laste ned en POP3klient! Endret 8. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
smilys Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hvor i OSLO hadde de den? Lenke til kommentar
Chigu Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Hvor i OSLO hadde de den? De hadde den på Telekiosken både på Oslo City og Byporten Chigu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå