Fredrik N. Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 skyer over byen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Bilde med lite innhold, men fy fader for noen vakre farger og stemning - jeg likte dette veldig godt! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Enig at innholdet ikke er all verden, det var vel helst stemningen og lyset jeg ville formidle. Minner meg litt om prog-rock albumcovers fra 70-tallet... Bildet er fra Gjøvik. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
HSP Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Ja, var på ingen måte ment som kritikk at det var lite innhold. Bare en observasjon, og en annerkjennelse om at bilder faktisk ikke trenger å ha innhold, når det klarer å formidle stemninger på denne måten. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Dette var fantastisk nydelig i lys og farger! Har du gjort noe med det eller hatt på noe filter eller noe sånt? Lite innhold?! Syntes det inneholdt mye jeg... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2015 Bildet har vært innom Lightroom en tur for forsiktig oppskarping av raw-fila, samt forsterket noen farger på himmelen (saturation heter det visst). Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Flott lys, litt uvanlig, men spennende utsnitt ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Her er det bare og henge på de andre:-) Knallbra og hsp setter ordene på det. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Takker Ragnar og Pentax'en for hyggelige kommentarer også! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Herlig lys og farger. Skarphet og detaljer er det heller ingenting å si på. Hva komposisjonen gjelder så ville jeg enten lagt til eller kutta litt av høyrekanten for å unngå linje direkte ut i hjørnet. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Herlig lys og farger. Skarphet og detaljer er det heller ingenting å si på. Hva komposisjonen gjelder så ville jeg enten lagt til eller kutta litt av høyrekanten for å unngå linje direkte ut i hjørnet. Roar He,he jaggu har du rett ang linja på høyresida ! Men er dette så forbanna nøye da? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg