00034343 Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg elsker at jeg kan høre på norsk musikk og ingen forstår. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Nå har jeg fått seks stykker på forumet til å søke på jobb her nede i Manila. Noen flere som vil svette i regnværet? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Nå har jeg fått seks stykker på forumet til å søke på jobb her nede i Manila. Noen flere som vil svette i regnværet? Ikke verst. Hvem er sistemann som ble med? Du får vel en grei referral i tillegg, det må jo smake godt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Nå har jeg fått seks stykker på forumet til å søke på jobb her nede i Manila. Noen flere som vil svette i regnværet? Hva jobber du med? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Han driver med telefonsupport for Statoil eller noe sånt. Grunnen til at det er i Manilla er at da sparer de penger. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 IT-support for Statoil, ja. Fjernstyre PC-en til fjerne plattformarbeidere og fikse problemene deres. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Har ikke Statoil trukket alle folkene sine fra Asia, da? Eller holder på med det. Endret 20. juli 2017 av Lami Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Det var HCL Technologies i India de ikke var fornøyd med. De var ansvarlig for vedlikehold og drift. Litt mer kritisk enn brukersupport. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Ikke faen. Varmt nok i Norge. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Det var HCL Technologies i India de ikke var fornøyd med. De var ansvarlig for vedlikehold og drift. Litt mer kritisk enn brukersupport. Aha Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Ikke faen. Varmt nok i Norge. Helt enig. Men heldigvis er det bare varmt utendørs, og der oppholder jeg meg ikke noe særlig. Jeg er blekere nå enn da jeg dro fra Norge. Og hver gang jeg kommer tilbake til Manila, etter å ha vært på min årlige ferietur til Norge, så har jeg blitt brun. Forresten bare en drøy uke til jeg drar nordover igjen nå. Skal ta med dama for andre gang. Sist gang var det vinter, så nå får hun se en norsk sommer. Gleder meg til å stå over kullgrillen igjen. Endret 20. juli 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Ser værmeldingen for Manila sier 27 grader og 93% fuktighet. Fuktigheten ... #knekken "Føles som: 33 grader". Endret 20. juli 2017 av Lami Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Chester Bennington, tidligere vokalist i rockebandet Linkin Park, ble funnet død torsdag. RIP. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Cash on delivery (postoppkrav på engelsk) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Wat. Hva var COD? Ryktes at han hang seg selv Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Dette er den første artisten i et band jeg vokste opp med som har dødd. Veldig trasig Endret 21. juli 2017 av Nlklas Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Ikke faen. Varmt nok i Norge. Helt enig. Men heldigvis er det bare varmt utendørs, og der oppholder jeg meg ikke noe særlig. Jeg er blekere nå enn da jeg dro fra Norge. Og hver gang jeg kommer tilbake til Manila, etter å ha vært på min årlige ferietur til Norge, så har jeg blitt brun. Forresten bare en drøy uke til jeg drar nordover igjen nå. Skal ta med dama for andre gang. Sist gang var det vinter, så nå får hun se en norsk sommer. Gleder meg til å stå over kullgrillen igjen. Weed, godkjent av FBI for full automatisk våpen og kan loppe rundt med med tanks/mg 50. Jee fucking haaaw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå