Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meg selv såklart

Blir det ikke litt misvisende tittel da?

Du kan bedømme selv når jeg legger den ut. Holder på å produsere den nå. Bruker Windows Movie Maker og filma meg sjøl i enkeltsengen

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Har vare® til over 6k med meg hjem fra utlandet. Grensen er 6k. Vil det være fordel å ha det på seg eller i bagasje? Betaler ikke moms og avgifter for det as.

Russisk ubåtkaptein : Vi kan da ikke se den grrrense onder vann.....liker De moo-sik ?

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Er sånne jøvla flygedyr, møll eller noen store satan i hvertfall som flyr foran overvåkningskameraet og aktiverer følerne slik at jeg får masse mail.

Noen tips for at de ikke skal fly foran der? Har 30% sensitivitet på kamera. Tør ikke skru lavere i tilfelle det faktisk dukker opp noen folk

Lenke til kommentar

Er det lys på der?

Nei, eneste er infrarøde som er på kamera. Har lagt merke til at disse infrarøde lyser svakt rødt om natten.

Kanskje dyrene tiltrekkes av det. Men vanskelig å dekke til dem hvis de brukes for nattlys ...

Hvem overvåkingscamera bruker du? har tenkt en stund å få meg sånt.

D-link DCS-935L

Lenke til kommentar

Er det lys på der?

Nei, eneste er infrarøde som er på kamera. Har lagt merke til at disse infrarøde lyser svakt rødt om natten.

Kanskje dyrene tiltrekkes av det. Men vanskelig å dekke til dem hvis de brukes for nattlys ...

Hvem overvåkingscamera bruker du? har tenkt en stund å få meg sånt.

D-link DCS-935L

https://www.digi.no/artikler/over-30-000-overvakingskameraer-ligger-helt-apne-pa-nettsted-flere-hundre-av-dem-er-norske/398041

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...