Nlklas Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Die Antwoord, Baby's on Fire Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Kjørte på en jævla elg idag. Lå i 70 sona, rett før det ble 50 - Men før du så selve skiltet, i et bebygd område - Så kom plutselig en elg i ei jævlig fart fra venstre side, hadde ikke sjangse til å unngå den. Motorsykkelsjafør på motsatt ende måtte vist kaste seg av sykkelen og gå i grøfta. Folk stoppa nå og hjalp å ringe politi samt viltnevnda og ambulanse. Fikk noen stygge kutt på hånden som måtte sys, men det var heldigvis bare det. Ubehagelig og også måtte snakke med politi, svare på spørsmål med samtalen under opptak - Var vist prosedyre, men jeg kunne ikke gjort noe for å unngå den elgen så blir vell henlagt. Fulgte fartsgrensa og var ikke uaktsom. Jaja nå har jeg nå opplevd dette iallefall, glad det gikk bra.. Lenke til kommentar
Sweetheart Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Die Antwoord, Baby's on Fire Klassiker Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Kjørte på en jævla elg idag. Lå i 70 sona, rett før det ble 50 - Men før du så selve skiltet, i et bebygd område - Så kom plutselig en elg i ei jævlig fart fra venstre side, hadde ikke sjangse til å unngå den. Motorsykkelsjafør på motsatt ende måtte vist kaste seg av sykkelen og gå i grøfta. Folk stoppa nå og hjalp å ringe politi samt viltnevnda og ambulanse. Fikk noen stygge kutt på hånden som måtte sys, men det var heldigvis bare det. Ubehagelig og også måtte snakke med politi, svare på spørsmål med samtalen under opptak - Var vist prosedyre, men jeg kunne ikke gjort noe for å unngå den elgen så blir vell henlagt. Fulgte fartsgrensa og var ikke uaktsom. Jaja nå har jeg nå opplevd dette iallefall, glad det gikk bra.. Uggh, ekkelt. Vi havna som bil #3 bak en elgulykke for noen dager siden. Bilen kjørte forbi oss noen minutter tidligere. Kjørte rolig forbi akkurat i det den hardt skadde elgen ble avlivet med ett sleggekakk mot kraniet. Bilen som kræsja måtte antagelig kondemneres. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Die Antwoord, Baby's on Fire Haha yes, tusen takk! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Har funnet ut at tørkerullpapir funker 10 ganger bedre som toalettpapir enn toalettpapir.Bruker bare tørkerullpapir nå. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Kjørte på en jævla elg idag. Lå i 70 sona, rett før det ble 50 - Men før du så selve skiltet, i et bebygd område - Så kom plutselig en elg i ei jævlig fart fra venstre side, hadde ikke sjangse til å unngå den. Motorsykkelsjafør på motsatt ende måtte vist kaste seg av sykkelen og gå i grøfta. Folk stoppa nå og hjalp å ringe politi samt viltnevnda og ambulanse. Fikk noen stygge kutt på hånden som måtte sys, men det var heldigvis bare det. Ubehagelig og også måtte snakke med politi, svare på spørsmål med samtalen under opptak - Var vist prosedyre, men jeg kunne ikke gjort noe for å unngå den elgen så blir vell henlagt. Fulgte fartsgrensa og var ikke uaktsom. Jaja nå har jeg nå opplevd dette iallefall, glad det gikk bra.. Uggh, ekkelt. Vi havna som bil #3 bak en elgulykke for noen dager siden. Bilen kjørte forbi oss noen minutter tidligere. Kjørte rolig forbi akkurat i det den hardt skadde elgen ble avlivet med ett sleggekakk mot kraniet. Bilen som kræsja måtte antagelig kondemneres. Jeg kjørte på en elg med en Landcruiser for noen år siden. A-stolpen, døra, frontruta, høyresida på bilen fikk noen gode smeller, men elgen løp avgårde allikevel. Jeg fikk et brev fra den lokale viltnemnda om at de hadde sporet den et par kilometer, men så ble det borte. Tror det var vondt å være elg da... Jeg var glad for at jeg hadde en såpass solid bil når det først skulle skje noe slikt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Har funnet ut at tørkerullpapir funker 10 ganger bedre som toalettpapir enn toalettpapir. Bruker bare tørkerullpapir nå. Toalettpapir er designet for å løse seg opp i vann. Tørkepapir er designet for å holde på vannet. Risikoen for tett do er større, men det går vell sikkert bra. Oppdater oss. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Ingen problem det. Har brukt det i flere mndr nå. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Hvordan kan jeg få bekreftelse på at en har overført pengene til min konto? Oppgjørstidene er nå utenfor tiden jeg skal møte kjøper men vil ikke selge noe før jeg har pengene inne. Og kjøper trenger nå. Endret 17. juli 2017 av Lami Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Ingen problem det. Har brukt det i flere mndr nå.Ingen problem foreløpig*. Du veit ikke hvordan det ser ut inni kloakkrøra dine. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 I usa er det store problemer i rørsystemet fordi det er så masse rart som selges som "nedskyllbart" men som egentlig ikke er det. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Ingen problem det. Har brukt det i flere mndr nå.Ingen problem foreløpig*.Du veit ikke hvordan det ser ut inni kloakkrøra dine. Også verdt å merke at det kanskje ikke er noe problem akkurat for den enkelte boligen, men jeg vil tro at kloakksystemet ellers ikke er veldig happy for uløselige ting som skylles ned. Men man kan jo da også sikkert si at det ikke er noe massivt problem at én enkelt abonnent skyller ned tørkepapir. Men dog, det er dårlig unnskyldning for å potensielt fucke ting opp. Kloakksystemene er vel i mange tilfeller utdaterte nok som de er om man ikke skal skylle ned sånn i tillegg. Skift tilbake til dopapir. Endret 17. juli 2017 av Larzen_91 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Rørene i huset har masse svinger på 45 og 90 grader. Ting som ikke løses opp i vann setter seg fint fast her. Og værre er det om du bor i et gammelt hus/blokk med gamle stålrør istedenfor plastrør. For de gror nemlig igjen over tid, så her er det lettere at ting setter seg fast med tiden Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Aha. Det der har jeg sant og si ikke tenkt på. Takk for opplysningen, skal gå tilbake til vanlig Selvsagt. Huffda. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Nydelig. http://www.tv2.no/v/1215442/ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Tror jeg skal lage en video jeg og med "sexy boy dancing at home" https://youtu.be/6Dgs5PjbQ4A Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Hvem skal du filme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå