j-- Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Jeg har en binær bursdag i dag! Du fyller elleve? 32 Nå kan jo alle positive heltall benevnes i binær, da... Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Morsommere å si man fyller 20 da, vel. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Ja, her har det skjedd ein heil del siste to vekene, ser eg! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 I januar fyller jeg 1 milliard sekunder. Det er mer moro! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 I januar fyller jeg 1 milliard sekunder. Det er mer moro! Inkludert skuddår? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Selvsagt. Skuddårsdagene endrer ikke datoen så veldig mye, så det er ikke vanskelig å regne på. Men hvorfor gjør det selv? http://billionbirthday.com/ Endret 7. juli 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 https://www.youtube.com/watch?v=XZgJqiMhth0&index=1&list=PLhILsHS_uOWZ-yRTv4AS5sxnan-Mw3DH_ 40 år i dag......hele 14 utkast til manus ble skrevet , helt tydelig at denne skulle bli en smash hit. Fra '77 til '95 tok Cubby over skuta som produser av Bondserien. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 https://www.youtube.com/watch?v=XZgJqiMhth0&index=1&list=PLhILsHS_uOWZ-yRTv4AS5sxnan-Mw3DH_ 40 år i dag......hele 14 utkast til manus ble skrevet , helt tydelig at denne skulle bli en smash hit. Fra '77 til '95 tok Cubby over skuta som produser av Bondserien. Vet du hvor mange utkast av manuser som er skrevet for de andre Bondfilmene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Jeg har en binær bursdag i dag! Du fyller elleve? 32 Han tok kvelden i en alder av 32........ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=XZgJqiMhth0&index=1&list=PLhILsHS_uOWZ-yRTv4AS5sxnan-Mw3DH_ 40 år i dag......hele 14 utkast til manus ble skrevet , helt tydelig at denne skulle bli en smash hit. Fra '77 til '95 tok Cubby over skuta som produser av Bondserien. Vet du hvor mange utkast av manuser som er skrevet for de andre Bondfilmene? Har ikke peil men noen er det nok..... Manus-ideer : -Lazenby foreslo at 007 skulle hoppe ned fra fjellet , denne ideen ble resirkulert i TSWLM -Opprinnelig skulle 007 ta plastisk operasjon når Lazenby tok over rollen , dette for å forklare hvorfor Sean ikke spilte 007 mer -Bowie , Sting & Jagger skulle spille Zorin -Zorins plan var å kontrollere Haleys komet , i stedet ble det databrikker som plott -Jan Werich skulle spille Blofeld i YOLT men de syns han så altfor snill ut til å spille Blofeld , rollen gikk til Pleasence til slutt -filmcrewet døde nesten under innspillinga av YOLT , et fly dem skulle vært med i kræsjet (ironisk mht "titteln You only live twice") Endret 7. juli 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Skyrim Remastered og Dirty Russian. Tror dette blir en grei kveld. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Haha, hva er en fin kveld i dine øyne? Urban dictionary sin beskrivelse av en dirty russian: "A Dirty Russian is a common college prank, in which human semen is used in place of creme in a sweet cocktail known as White Russian made from vodka, Kahlúa or other coffee liqueur such as Tia Maria, and milk or cream. * Let the semen melt before mixing it in." Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Den der er langt skitnerene enn hva jeg har i glasset. Dirty russian bruker sjokolademelk fremfor melk/fløte/krem. Mem jeg tror jeg skal være på den sikre siden å aldri bestille den på bar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Damn. En jeg kjente fra min tid i det litt mer lyssky miljøet i Skien blei drept i helga. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Min nye hobby er å lese kommentarfeltet på Document.no. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Damn. En jeg kjente fra min tid i det litt mer lyssky miljøet i Skien blei drept i helga.Huff. Den skytinga som ble skrevet om? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Huff. Den skytinga som ble skrevet om?Nei, de har ikke sagt noe om dødsårsak. Bare at det var drap. Skytinga det er skrevet om i helga var i Oslo, og ingen døde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Min nye hobby er å lese kommentarfeltet på Document.no.Ikke gjør det! Det er ikke verd hjernecellene du mister! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Jeez. Hva sier man til slikt? Kondolerer, antar jeg. Var dere nære? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Ikke spesielt nære, men likevel et "Woah..."-øyeblikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå