Stian Hammer Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Fortell dem sannheten. Fortell dem hva du har gjort. Det finnes alltid tilgivelse for den som viser sann anger. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Damn, da var det store spørsmålet om jeg skal kjøpe nytt skjermkort og litt RAM og halte videre med den 4 år gamle PCen, eller bruke penger jeg har, men helst ikke vil bruke på nytt HK, Ram og CPU. Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 "Herren gir og Herren tar", sa en religiøs venn av meg en gang med en trist mine Etter at han hadde gått, dultet min kriminelle venn til meg: "denne Herren må være stinn av gryn" Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Jeg elsker kroppen min. Digger også å gå på vekta og se at jeg har gått 1 kg siden i fjor. Visste det var en grunn til at jeg måtte lage et nytt hull på beltet mitt.opp? ned? Eller bakfrem? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Noen ganger kan jeg sove 6-7 timer og være dautrøtt på jobb. I dag sov jeg 3 timer, men er lys våken. Jeg legger meg alltid nedpå i 55 minutter i lunsjen, da vi har et mørkt og stille rom med senger på kontoret, men i dag klarte jeg ikke engang sovne. Jeg bare lå der med lukkede øyne. Vanligvis sovner jeg etter 5 minutter. Ikke har jeg drukket mye kaffe heller. Hva skjer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Du begynner å bli gammel. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 "Herren gir og Herren tar", sa en religiøs venn av meg en gang med en trist mine Etter at han hadde gått, dultet min kriminelle venn til meg: "denne Herren må være stinn av gryn" The Lord said : let there be light ! Chuck Norris replied : You forgot to say "please" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Beavis : "When I was born the doctor slapped my butt...and then he spanked my monkey , heh heh heh" Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Slappfisker har som regel noe problemer relatert med søvn. Det er typisk å være trøtt selv om man har sovet 7 timer. Lite aktiviet/trening kan være grunnen. Usunt kosthold kan hjelpe på. Det var sånn jeg opplevde det før jeg begynte å ta vare på meg selv. Latskap er den dårligste uvanen man kan ha. Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Andre folk sier at de har kjøpt katta i sekken. Jeg ser ut til å ha kjøpt Stian i sekken! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 https://www.youtube.com/watch?v=PGker5vede8Siste etappe Elvis :19.6.77 : Omaha (filmet av CBS)20.6.77 : Lincoln21.6.77 : Rapid City (også CBS......bedre form enn Omaha men langt fra det han hadde vært , høydepunkt My Way , Fairytale & Hurt imo)24.6.77 : Madison (Elvis stoppet en krangel på en bensinstasjon og var kry over dette i flere uker etterpå)26.6.77 : Indy (siste konsert noensinne.....adios) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Slappfisker har som regel noe problemer relatert med søvn. Det er typisk å være trøtt selv om man har sovet 7 timer. Lite aktiviet/trening kan være grunnen. Usunt kosthold kan hjelpe på. Det var sånn jeg opplevde det før jeg begynte å ta vare på meg selv. Latskap er den dårligste uvanen man kan ha. Uvane? Latskap? Nå tror jeg du tripper her, mann. Latskap er det beste som finnes. Tett etterfulgt av nada aktivtet og usunt kosthold. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Latskap er det verste som finnes. Man blir motløs, gidder ingenting, gjør ingenting. Du er bare innsvøpet i mamma-verden og er heldig som bor hjemme der mor gjør alt husarbeidet. Å være overvektig og nave hjemme er heldigvis ikke drømmen til de fleste så ikke samfunnet stopper opp. Endret 21. juni 2017 av Bytex 6 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Har spist 2 skoleboller, solgte til 10 kr på Rema i dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 De selger kanelboller til 9,90 på Joker. Frokost hver dag på vei til jobb det. Lenke til kommentar
Glitter Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Gjærbakst er noe jeg ikke bruker tid på. Hva skal man med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå