Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen ganger kan jeg sove 6-7 timer og være dautrøtt på jobb. I dag sov jeg 3 timer, men er lys våken.

Jeg legger meg alltid nedpå i 55 minutter i lunsjen, da vi har et mørkt og stille rom med senger på kontoret, men i dag klarte jeg ikke engang sovne. Jeg bare lå der med lukkede øyne. Vanligvis sovner jeg etter 5 minutter.

Ikke har jeg drukket mye kaffe heller. Hva skjer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Herren gir og Herren tar", sa en religiøs venn av meg en gang med en trist mine

Etter at han hadde gått, dultet min kriminelle venn til meg:

"denne Herren må være stinn av gryn"

The Lord said : let there be light !

Chuck Norris replied : You forgot to say "please"

Lenke til kommentar

Slappfisker har som regel noe problemer relatert med søvn. Det er typisk å være trøtt selv om man har sovet 7 timer. Lite aktiviet/trening kan være grunnen. Usunt kosthold kan hjelpe på.

Det var sånn jeg opplevde det før jeg begynte å ta vare på meg selv. Latskap er den dårligste uvanen man kan ha.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

https://www.youtube.com/watch?v=PGker5vede8

Siste etappe Elvis :

19.6.77 : Omaha (filmet av CBS)
20.6.77 : Lincoln
21.6.77 : Rapid City (også CBS......bedre form enn Omaha men langt fra det han hadde vært , høydepunkt My Way , Fairytale & Hurt imo)
24.6.77 : Madison (Elvis stoppet en krangel på en bensinstasjon og var kry over dette i flere uker etterpå)
26.6.77 : Indy (siste konsert noensinne.....adios)

Lenke til kommentar

Slappfisker har som regel noe problemer relatert med søvn. Det er typisk å være trøtt selv om man har sovet 7 timer. Lite aktiviet/trening kan være grunnen. Usunt kosthold kan hjelpe på.

Det var sånn jeg opplevde det før jeg begynte å ta vare på meg selv. Latskap er den dårligste uvanen man kan ha.

Uvane? Latskap? Nå tror jeg du tripper her, mann. Latskap er det beste som finnes. Tett etterfulgt av nada aktivtet og usunt kosthold.

Lenke til kommentar

Latskap er det verste som finnes. Man blir motløs, gidder ingenting, gjør ingenting. Du er bare innsvøpet i mamma-verden og er heldig som bor hjemme der mor gjør alt husarbeidet.

Å være overvektig og nave hjemme er heldigvis ikke drømmen til de fleste så ikke samfunnet stopper opp.

Endret av Bytex
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...