Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Drømte i natt at Bryan Ferry var begynt å sitte i kassen på Rema. At det går an

---------------------

Hva er dette, først var innlegget på forrige side, og så 20 sekunder etter er det flyttet til øverst på neste side. Begriper ikke

at det der skjer meg støtt, bare fordi jeg hater å være øverst på neste side. Kan dere slutte å kødde dere demoner der oppe, eller

hva det er som plager meg med dette?? :realmad:

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hønefoss i morgen, hva er det å ta seg til der?

Spise kebab på Babol. Kjøre gocart på Eggemoen. Kino. Bowling. Bortsett fra det så er det ikke sånn supermye å ta seg til. Ta et glass vin på cafe clint og se på livet kanskje. Eller spise på salt og pepper.

Babol er nedlagt

Lenke til kommentar

Hønefoss i morgen, hva er det å ta seg til der?

Spise kebab på Babol. Kjøre gocart på Eggemoen. Kino. Bowling. Bortsett fra det så er det ikke sånn supermye å ta seg til. Ta et glass vin på cafe clint og se på livet kanskje. Eller spise på salt og pepper.

Babol er nedlagt

:o

Lenke til kommentar

Hva er dette, først var innlegget på forrige side, og så 20 sekunder etter er det flyttet til øverst på neste side. Begriper ikke

at det der skjer meg støtt, bare fordi jeg hater å være øverst på neste side. Kan dere slutte å kødde dere demoner der oppe, eller

hva det er som plager meg med dette?? :realmad:

Hurtigsvar legger alltid til innlegget nederst på siden på skjermen, selv om det er "fullt". Når du oppdaterer kommer det riktig sted.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Sanger vi vil få høre på Breivik-museet kanskje :

"Diary of a madman" , av Ozzy

"Notorious" , Duran Duran

"The man behind the mask" , Alice Cooper

Lenke til kommentar

Du kan jo høre om du får være med i en episode av Brus eller Bæsj på youtube. De holder til på Hønefoss.

De prøver å lage sodastream-brus av alt mulig rart seerne foreslår, og kaster stort sett opp hele tiden mens de prøver brus med chilisaus, makrell-saft, eller sursild-lake.

Fantastisk underholdning

https://www.youtube.com/user/brusellerbajs

kunne med fordel vært redusert fra 15 min til 3 min

• Liker 2
Lenke til kommentar

I dag forsov jeg meg. Jeg våknet så sent som klokka 5, omtrent da jeg skulle vært på jobb. Min første tanke var å finne bemanningsplanen for å si fra til kollegaen min at jeg ble sen. Hun som sto oppført i bemanningsplanen svarte da jeg ringte, men det var visst en feil. Hun skulle ikke jobbe i dag. Det føltes ikke så kult å vekke henne så tidlig på fridagen hennes.

Og tydeligvis var det heller ingen annen som hadde fått den vakta i dag. Det er bare busser én gang i timen, men til gjengjeld er det tre busser som skal korrespondere i den ene retningen og to busser som korrespenderer i den andre retningen samtidig, forutsatt at det faktisk er passasjerer som skal bytte busser. Hvis ikke, bør de kjøre og unngå å kaste bort tida til passasjerene. Jeg hadde ikke fått telefonnumrene på mail heller. Så det var litt utfordrende å håndtere busser på begge sider av Elvestadkrysset samtidig, med livet som innsats. Heldigvis kunne en annen kollega forlate sin post for å bistå.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...