Muggkaare Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Skal jobbe helg. Dette blir saker. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Skal jobbe helg. Dette blir saker. ProTip: Det blir ikke trekt feriedager på filippinske helligdager. Jeg søkte meg fri på mandag, da er det Independence Day. En helt gratis fridag. Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Good for you. Det er gode nyheter for oss alle, min venn. For oss alle. Jeg setter alltid skaperverket og fellesskapet over meg. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Ja, du slår meg som en kjernekar. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Får du eske av Posten når du sender som norgespakke? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Ser ikke slik ut. De har jo esker på postkontoret, men om det er inkludert i prisen vet jeg ikke. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Får du eske av Posten når du sender som norgespakke? Ja, du kan få tre størrelser når man sender som norgespakke. 18kr for liten, 19kr for medium og 24kr for en stor. http://www.retro.posten.no/produkter-og-tjenester/pa-postkontoret/Emballasje-esker-i-tre-storrelser Av og til lurer jeg på om befolkningen er klar over at de har tilgang til verdens største oppslagsverk Google. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Google er kun for den priviligerte Eliten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Får du eske av Posten når du sender som norgespakke?Ja, du kan få tre størrelser når man sender som norgespakke. 18kr for liten, 19kr for medium og 24kr for en stor. http://www.retro.posten.no/produkter-og-tjenester/pa-postkontoret/Emballasje-esker-i-tre-storrelser Av og til lurer jeg på om befolkningen er klar over at de har tilgang til verdens største oppslagsverk Google. For ikke å snakke om at Posten nå har egen nettside. For en moderne verden vi lever i! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Over til viktigere ting: https://www.youtube.com/watch?v=LBQt3-ezBQs Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Mener altså GRATIS eske. Den koster PENGER. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Legitimt spørsmål, før kjøpte man en eske inkludert frakt. 1 Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Fiffi med "retro" i den lenka, at posten ser på dems eldre nettsider som retro er jo knall! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Hva skal folk finne på i dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Hadde egentlig planer om å komme meg inn til sentrum i tide til pride-paraden, men sovna en eller annen gang etter ni i dag morges så droppa det. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 her blir det netflix og litt god mat for meg selv. Noen film- eller serieforslag? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Har nettopp prøvd ut en terrengsykkelsti. Den skuffet stort, så ny sitter jeg på bryggen og venter på bussen hjem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Noen film- eller serieforslag?Noen spesiell sjanger du tenker på eller er det bare fritt frem for alle forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå