Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Ja det er sant, men har aldri vært så dårlig før men regner med jeg overlever Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Verre med angsten. Flaks det er ferie og jeg slipper å møte folka hver dag fremover Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Verre med angsten. Flaks det er ferie og jeg slipper å møte folka hver dag fremover Ja, da kan du bruke ferien på å grue deg til å høre om alt det dumme du har gjort Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Har et par designersko som jeg har tenkt å selge og en fyr vil kjøpe de. Men vet ikke om jeg heller skal beholde de. Har ingen designersko, men fyfaen de er kjempeharde, så en blir fort sliten. Vet ikke om det da er vits å ha noen sko til 4200kr når de er så harde og blir fort vondt. Ah dilemma. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Hvis de ikke brukes er det lite vits i å beholde de da. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Du sier noe der. Brukt de en gang, hatt de i 2-3 år. Endret 8. juni 2017 av Lami Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Har et par designersko som jeg har tenkt å selge og en fyr vil kjøpe de. Men vet ikke om jeg heller skal beholde de. Har ingen designersko, men fyfaen de er kjempeharde, så en blir fort sliten. Vet ikke om det da er vits å ha noen sko til 4200kr når de er så harde og blir fort vondt. Ah dilemma. Endret 8. juni 2017 av b-real Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Du sier noe der. Brukt de en gang, hatt de i 2-3 år.Da sitter du egentlig på en realitetskostnad ved å beholde en urealisert verdi du ikke bruker. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Hvordan sko er sånn "designersko", bilde? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Solgte de nå L4r5. Hvordan sko er sånn "designersko", bilde? Sånn så de ut: Ganske nøytral for å være designersko. 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 MATN spår valget i Storbritannia ved bruk av Worms Armageddon. Han brukte den samme, svært vitenskapelige metoden for å spå valget i USA også da Trump ble president. Og da fikk han faktisk helt rett. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Kan et TV faktiskt være verd 200 000? Noen som kjøper slike? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Hva som helst er verdt hva som helst. Om kjøper og selger enes om prisen, så ja. Da er en TV verdt 200 000. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg skjønner meg ikke på brukere som er anonyme på delforumene utenom seksualitet og de der. Liksom, du stiller et økonomispørsmål anonymt? Hallo? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) ... Endret 8. juni 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Var på karaoke til klokka 0500 i går. Sliten i halsen i dag på jobb, ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Lurer på hvordan folk klarer å bli fyllesjuk på en torsdag.. Veldig lett. Bare å drikke nok på en onsdag. I gamle dager, da jeg jobbet mandag, onsdag, fredag, var det null stress joggedress å bli full etter jobb. Litt verre nå, siden jeg føler meg røten hver gang jeg tar fri fra jobb grunnet sykdom, noe som heldigvis bare skjer et par ganger i året. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Da er det offisielt ferie eller, over til jobb da Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Straks langhelg. Tatt meg fri på mandag og tirsdag. Nesten like digg som ferie. Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Har vist noe av det jeg har gjort til forskjellige eksperter, forretningsmenn og slikt. Svaret har faktisk ikke vært totalt slakt. Jeg lagde en hel produktlinje, folk vil bli forbløffet! Kan dere tenke hvis jeg hadde hørt på professorene på NTNU i deres oppfordringer om å gi opp, begynne å arbeide i en kebabsjappe, at jeg ikke er norsk og derav ikke smart (hei Hilde og materialteknologisk institutt )? Ikke gi opp og satse på privat næringssliv heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå