Delvis Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Nedsatt pris pga dato kjøper jeg ofte. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 booya! Eksamen bestått i kveld og det er ferie. Og så drakk eg øl for å feire og tenkte at her ville damene flokke seg rundt meg, sidan eg heilt klart var ein retorikar av rang, men så kom det berre ein einsleg fyr for å gi meg skryt for skjorta mi. Jaja, det måtte gå SÅ fort før eg møtte dagleglivet igjen, ja. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Haha, livet skjer. Smakte ølen da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Sånn er livet, ingen er unike, og alle dør til slutt. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Sett sånt! Ja, gjett om! Øl er som regel godt. Fikk snakka med kompis om kule hits frå rundt 2000 og slikt også, så det var eigentleg alt i alt ålreit. memento mori, vi skal alle i jorda Endret 8. juni 2017 av Teitgutt Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Skulle ønske øl som regel var godt, hadde gjort turer ut mye billigere Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Det handlar om å slutte å kjøpe sånt rart tivoliøl som raringar med sixpence likar. Vanleg øl for vanlege folk er alltid ein innertier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg babla litt om hva som skal til for å bli astronaut for et par uker sida. NASA offentliggjorde for bare noen timer siden årets 12 kandidater. https://www.nasa.gov/astronauts/biographies/astronauts/candidates Kikker du på kvalifikasjonene deres så ser du hvor lista ligger. HØYT! 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg babla litt om hva som skal til for å bli astronaut for et par uker sida. NASA offentliggjorde for bare noen timer siden årets 12 kandidater. https://www.nasa.gov/astronauts/biographies/astronauts/candidates Kikker du på kvalifikasjonene deres så ser du hvor lista ligger. HØYT! Ikke noe bare vgs der nei.. Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg vil sende en hilsen til smultring-guttene som visstnok kjeder seg igjen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Hun ene var bare geolog da! Navy seal med 100 skarpe oppdrag og så utdannet lege... Noen er virkelig på. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg babla litt om hva som skal til for å bli astronaut for et par uker sida. NASA offentliggjorde for bare noen timer siden årets 12 kandidater. https://www.nasa.gov/astronauts/biographies/astronauts/candidates Kikker du på kvalifikasjonene deres så ser du hvor lista ligger. HØYT! Ville likt å sammenligne dette mot kravene Armstrong & Co måtte møte Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Sommerkoteletter er bare ihjelsalta og utvanna koteletter. Triste greier. Enig i at sommerkoteletter er dårlige greier, men kan ikke si at jeg har smakt noe særlig salt av de. Det er røyksmaken jeg ikke liker. Nakkekoteletter er best. Helst med bakt potet. Det er min go-to grillmat. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Hun ene var bare geolog da! Navy seal med 100 skarpe oppdrag og så utdannet lege... Noen er virkelig på. Du glemte at han og hadde en grad i matematikk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg babla litt om hva som skal til for å bli astronaut for et par uker sida. NASA offentliggjorde for bare noen timer siden årets 12 kandidater. https://www.nasa.gov/astronauts/biographies/astronauts/candidates Kikker du på kvalifikasjonene deres så ser du hvor lista ligger. HØYT! Du sitter nok ikke på første romferge opp nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Aldri vært så fyllesyk som jeg er nå, sitter klar med bøtta Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Lurer på hvordan folk klarer å bli fyllesjuk på en torsdag.. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 eksamensfeiring, eller eksamenstrøst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Hahha var eksamensfest Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal takle dette jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Man overlever. Utpå kvelden får du kanskje i deg noe mat. Men som alle sier..fyllesyka kommer fordi kroppen er uttørket for mineraler. Så det beste er å få i deg noe mineralvann (ikke cola, det er 80% sukker). Endret 8. juni 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå