JoseCuervo Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Pølser Hvilke type pølser da? Jeg finner ingen jeg liker egentlig. Hvis jeg er på grill besøk er det bare gilde grillpølser, blir for kjedelig. Endret 7. juni 2017 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Har masse pølse på REMA med forskjellige smaker. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Pikken din? Ja, om du synes det er godpølsa for deg, så kan vi godt si det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Hvilke type pølser da? Jeg finner ingen jeg liker egentlig. Hvis jeg er på grill besøk er det bare gilde grillpølser, blir for kjedelig.Hvor bor du? Her i Bergen har vi Solheim Kjøtt som har noen helt fantastiske håndlagede pølser. Kanskje dere har noe lignende i nærheten av deg? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Pikken din? Ja, om du synes det er godpølsa for deg, så kan vi godt si det. Tar gjerne en runde jeg, det var det du siktet til? Endret 7. juni 2017 av JoseCuervo Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Hvilke type pølser da? Jeg finner ingen jeg liker egentlig. Hvis jeg er på grill besøk er det bare gilde grillpølser, blir for kjedelig.Hvor bor du? Her i Bergen har vi Solheim Kjøtt som har noen helt fantastiske håndlagede pølser. Kanskje dere har noe lignende i nærheten av deg? Tror jeg må se etter noe lignendes ja. Gidder ikke butikk pølser mer. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Pikken din? Ja, om du synes det er godpølsa for deg, så kan vi godt si det. Tar gjerne en runde jeg, det var det du siktet til? Da kjører vi på. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Har masse forskjellige pølser på REMA. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=k580ji521f4 Endret 7. juni 2017 av JoseCuervo Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Marshall høyttalere jeg ser? Det liker jeg Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Selv kjører jeg ampeg til mine bass gitarer. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Syns bare utseende på marshall høyttalerne er utrolig stilige, og lekre å se på Endret 7. juni 2017 av passionforrelaxing Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Trenger ikke forsterker eller høyttalere om man spiller trommer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Trenger ikke forsterker eller høyttalere om man spiller trommer. Bare hørselvern. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg falt for -43% tilbudet på sommerkoteletter når jeg gikk forbi Meny. Samme kan det være. Billig mat er også mat. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Billig mat er den beste maten Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Det er sant^, smaker bedre når man har spart noen kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå