L4r5 Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Hmm, får vi noen gang se Pessi i nonne kostyme?Meh. Ville heller sett uten kostyme høhøhø. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Tenker å grille meg en grændis i dag. Gassgrill, alufolie, indirekte varme. Har ikke pizzastein. Noe annet jeg trenger å tenke på? Med 21 grader ute orker jeg ikke varme opp kjøkkenet enda mer ved å ha på stekeovnen … Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Bytt ut grandisen med et skikkelig stykke kjøtt. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Man griller ikke en grandis..det blir bare steinhard papp med svidd smak. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Man griller ikke en grandis..det blir bare steinhard papp med svidd smak.En gassgrill med indirekte varme er svært lite forskjellig fra en elektrisk stekeovn når det kommer til funksjon. Ser ingen grunn til at det skulle være noe vanskelig å få et godt resultat av å bruke en grill til å steke pizza fremfor å bruke en vanlig stekeovn. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Spent på resultatet. Bilder, takk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Vi får se hva smurfen får til. Frossenpizza i mikrobølgeovn var katastrofe husker jeg fra min barndom. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Angående grill, noen som har noen spennende forslag til hva man kan grille? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Grillspyd er jo alltids en slager. Mariner et par, tre typer kjøtt og tre på spyd sammen med noe grønnsaker av noe slag. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Ja, har tenkt på grønnsaksspyd, og mulig lage pinnebrød (om jeg mestrer det). Veldig lyst til å lage noe wow, men kommer ikke på noe Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Pinnebrød? Kødder du? mh, nei? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Sommerkoteletter er jo digg. Men ikke rare wow-faktoren da. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Pokker om det er. Sommerkoteletter er matens kviser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Sommerkoteletter er bare ihjelsalta og utvanna koteletter. Triste greier. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå