dysfunctional Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Jeg hørte en historie om en fyr som var skikkelig full på en fest og måtte kaste opp. Så han sprang på do og spydde, men så ikke at det satt noen på do allerede. Så han hadde spydd i fanget til den som satt der. Når han så det, fikk han panikk og slo ned fyren i tillegg.. Så den stakkaren ble BÅDE spydd på, og slått ned..fordi han ble spydd på. Dårlig dag. En god gammel klassiker det der. so I was with my friend bryan the other night in a bar well he got really drunk and said he was gonna puke so i helped him walk to the toilet all the stalls were occupied lol bryan is a rugby player... so a big guy so he fucking KICKS one of the stall doors open and there's this guy in there taking a shit hahahahahaha and bryan throws up ALL OVER HIM then (this is genius) bryan thinks 'oh shit... if i were taking a shit and someone came in and was sick all over me, i'd want to fuck him up... so i'd better hit him first' so he fucking SMACKS this guy in the face and runs away imagine being that guy... WORST NIGHT OUT EVER 1 Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Jeg sitter her på toget. Det er en storbrystet dame her og alle mennene forsøker å få henne til å le slik at man kan se et "rist". Skulle ønske jeg var min BFF Henning. Han kan så mange vitser og slikt. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Fortell henne at damer ikke kan få albuene til å treffe hverandre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Jeg hørte en historie om en fyr som var skikkelig full på en fest og måtte kaste opp. Så han sprang på do og spydde, men så ikke at det satt noen på do allerede. Så han hadde spydd i fanget til den som satt der. Når han så det, fikk han panikk og slo ned fyren i tillegg.. Så den stakkaren ble BÅDE spydd på, og slått ned..fordi han ble spydd på. Dårlig dag. En god gammel klassiker det der. Yep det er nok en gammel vandrehistorie. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=97895357 Noen som trenger nattmat? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Dårlig at han ikke hadde med ordentlig bilde.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2017 Har lyst til å sende melding og høre om han sender i posten. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 https://www.youtube.com/watch?v=rtChPB6NjJY&index=21&list=PL7XlqX4npddfrdpMCxBnNZXg2GFll7t5y Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Dette er viktig. Jeg har ikke sett brunsnegler i år. I fjor vrimlet det av dem. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Har du ikke sett? Har aulet av dem her i hvertfall. Aldri sett så mye. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Plenty i Asker og Lier. Bare å komme og hente noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Hvordan hadde dere reagert om en jente dere skulle ha sex med hadde sugemerker på kroppen(som ikke dere har lagd)? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Hadde sagt hun skulle gå. Neida. Hadde enten kommentert det eller ikke, men hadde ikke hatt sex med hun igjen. Hvem vil se sugemerker på kroppen til en? Viser bare at hun er løs og hopper fra person til person. Uansett om ff. Edit: Spørs litt hvor. Nakken går fint. Endret 6. juni 2017 av Lami Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2017 Det spørs. Er det bare sex eller en potensiell partner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Bare sex. Til mitt forsvar var det bare jeg og en venninne som fikk det for oss at det var morsomt i fylla, men skjønner jo at folk lett kan misforstå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2017 Når det er bare sex hadde jeg ikke brydd meg. Har man en uskyldig forklaring som det der så hadde jeg hvertfall ikke brydd meg. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Om det berre var ei jente eg skulle ha sex med hadde det ikkje vore noko sak. Verre om vi var saman. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Haha ja hadde skjønt det om det var noen man datet! Men ja det er jo mye uskyldigere enn det ser ut som Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Da forteller du det til vedkommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå