Freidig Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Det bor masse konspirasjonstullinger i Telemark også. Så vi kan skryte med det og. Kan være enig med at endel gutter er halvaper i en spesiell alder, men det gjelder nok mange av jentene også. Endel av folka som aldri flytter ut er en type mennesker.. Jeg syntes ikke aldersforskjell gjør så mye, så lenge begge parter er inneforstått med hva som skjer. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Endel av folka som aldri flytter ut er en type mennesker.. Jeg syntes ikke aldersforskjell gjør så mye, så lenge begge parter er inneforstått med hva som skjer. Det kan jeg enke meg, kan tenke meg en del av dem ikke tar høgskole/universitet som blir noe rare av å ikke se og oppleve andre ting. Og nei, sier ikke aldersforskjell gjør så mye, men er rart det er så mye mer vanlig med stor alderforskjell der enn her. I tillegg har jeg som 23-åring selv de siste to åra til gode å møte ei jente under 19-20 som har vært innafor i forhold til det jeg kunne orket. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Ja, det er enten det eller så blir folk fordi alle andre blir. Eller så flytter de tilbake etter studentlivet og de har jobbet en stund. Det kommer nok veldig an på. Jeg har flere venninner i Skien som har møtt kjærestene sine som 15 åring nå han var mange år eldre som fortsatt er sammen, og andre igjen som virkelig ikke gikk sammen i det hele tatt. Jeg kan egentlig ikke si noe siden jeg er sammen med en som er ganske mye eldre enn meg selv igjen. Jeg tror det er veldig store individuelle forskjeller her (som alt annet ) Jeg syntes det er verre med en på 13 som er sammen med en på 20 enn en på 20 som er sammen med en på 30. Jeg vet om en som er 22 og er sammen med ei som er 14. Jeg syntes det er weird. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Hønefoss i morgen, hva er det å ta seg til der?Spise kebab på Babol. Kjøre gocart på Eggemoen. Kino. Bowling. Bortsett fra det så er det ikke sånn supermye å ta seg til. Ta et glass vin på cafe clint og se på livet kanskje. Eller spise på salt og pepper. Endret 17. juli 2015 av darkness| Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Hønefoss, Eggemoen, er det tull? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Nope, det er Hønefoss i et nøtte/eggeskall Det er Eggemoen, Hønegata, Klekken, osv Mye hønerelatert. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Har ikke noe i mot Telemark dialektene. Men slik jeg kjenner Telemarkinger(var en svær gjeng i militære og) er de veldig sånn harry og brautende av seg. De rakker ned på alt som heter intelligent kultur, musikk og stil. Det skal bare være hopla, baluba, danseband musikk country, amcar og sånt halvapekultur. Du har nok bare vært uheldig. Det er ikke bare slike folk der. Selv opplevde jeg i militæret å havne med en haug fra Stavanger, fordi alle hadde tatt samme fly opp. Det har merket mitt syn på folk derfra for livet. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Nope, det er Hønefoss i et nøtte/eggeskall Det er Eggemoen, Hønegata, Klekken, osv Mye hønerelatert. Selve Hønefossen da? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Nope, det er Hønefoss i et nøtte/eggeskall Det er Eggemoen, Hønegata, Klekken, osv Mye hønerelatert. Selve Hønefossen da? Ja, den heter jo bare Hønefoss. Alle vet jo at det er fordi det regner høner der Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Ja, den heter jo bare Hønefoss. Alle vet jo at det er fordi det regner høner der Jeg så en gang et bilde på nett som bokstavelig talt illustrerte "hønefoss", haha. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 er piratnedlasting "trygt" i dag? blir folk i norge tatt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Stakkars. Hva med 30-06? Eller 12ga hagle? Eller .308? Hva har du selv? 30-06 og hagle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Jeg har kjørt i sånn 11 timer idag og kom nettopp hjem!!! Dkal si dere at jeg har vært i både drammen, notodden, seljord og alt som er idag Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Dagens gode gjerning: Hjalp ei grisedrita, sjanglende dame på høye hæler siste bakken hjem. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Som vanlig fucker jeg opp søvnmønsteret mitt i ferien. Sto opp sånn 15.15 i går og har ikke lagt meg enda, og skal dra til Sverige på dagstur om sånn 4 timer. Yay men jenner jeg meg selv rett, hadde jeg fått lite søvn uansett. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Eldre gutter er ikke rart, men somregel det jeg var vant til i oppveksten var kanskje maks 3 år eldre. Må være kjipt for gutta da, hvis alle jentene vil ha dudes som er 5 år eldre enn dem Ikke når du er 5 år eldre enn dem. Endret 18. juli 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 https://www.youtube.com/watch?v=UWhe84aYe90 lol....... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Vært syk siden jeg kom tilbake til Manila. Tok første ølen på to uker i går. Kjipt å være på jobb nå, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå