Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Nå er jeg på vei til Trondheim igjen. For å bli hånet av Timini-gjengen (jaja, dere vant nok et slag :D, men fortsatt ikke krigen) og den kriminelle som er gift med sin onkels eks. 

 

Underooooos! Andre som tilbringer 30 år på et sted tar med seg minner, monetære verdier, venner og slikt når de drar et annet sted. Jeg tar med meg et godt utviklet skilpadde-carapax...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

 

Nei no! I aften gikk eg frå eit vannhull til eit anna, og på vegen gikk eg forbi ein nightliner. Der var det no eit heise oppstyr og ein amerikanar sa at han rådigga vårt kjære land før han forsvann inn i nightlineren. Eg måtte no spør kva som stod på, og det var SJØLVASSSTE Kiefer Sutherland som var i Torggata ein laurdagskveld. Nei, no har planeten blitt liten her!

WOW!  :eek:

 

Så Sasha Baron Cohen utkledd som Ali G utenfor Hamleys i Lon , 2005......han demonstrerte leketøy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Modern så HHS jr på 70-tallet , i dongerijakke og bukse , hun så også Willie Hoel på banken 1-2 år før han gikk bort.

 

Begge var vel alkoholikere dog HHS jr fikk det under kontroll , tror jeg.

 

Blunck virker som en ålreit fyr også hvis man skal nevne flere fra Olsenbanden.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Passerte Odd Nerdrum på gaten i Oslo for en del år siden. Han var sabla svær mann, sikkert 1.90 høy.

Det overrasket meg.

Så Jon Eikemo som trillet en sykkel , det var på Frogner.

 

Jeg erta Teigen som liten på stranda :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Adam West kommer til Europa i sommer for siste gang , han er nå snart 90 år så det blir vel siste sjans for euro-fansen.

 

Bortsett fra Lon så hadde jeg planlagt NY/Memphis/Philly (i sistnevnte så er det nok mer sannsynlig å bli drept av gatevold enn terror , spes North Philly selv på dagtid. Dessverre kommer de nok til å bygge om Rockytrappa , sukk...Adrians dyrebutikk finns ei mer)

 

Richard Griffiths ble sur og grinete mht fanpost : "nå må jeg dra til postkontoret for å sende dette brevet , bare mas" 

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

 

Passerte Odd Nerdrum på gaten i Oslo for en del år siden. Han var sabla svær mann, sikkert 1.90 høy.

Det overrasket meg.

Så Jon Eikemo som trillet en sykkel , det var på Frogner.

 

Jeg erta Teigen som liten på stranda :p

 

 

Et par tilfeller til: Så Arne Scheie i kø utenfor en pub på grønland i Oslo.

Så Einar Lunde ( tidl. dagsrevyen) sto og hadde noe problemer eller noe med en bil. Det var også Frogner.

Så tidl. landslagsjef Tor Røste  Fossen klippe plenen utenfor NRK huset.

Så Ole G Solskjær sitte på gulvet i ventehall på flyplassen i københavn. Vi skulle ta samme fly som ble forsinket pga et problem, så vi måtte gå ut igjen og vente. Det var i 2004.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Gmoen :

 

-Sikker på at jeg så Trine Rein løpe for å nå et fly

 

- Mess Bjørn på tax free

 

- Morten Ramm og noen kompiser

 

Var visst en som traff wrestlern Mr Perfect Curt Hennig (som sikkert hadde norsk slekt) kl 06 på morran på flyplass i US , de snakka litt & wrestlern Rick Rude tok ned wrestling-beltet sitt fra hattehylla på flyet og snakka i timesvis med 2 gutter som var rimelig kry :p

 

Conventions :

 

Adam West (trivelig)

 

Burt Ward (2ndre gang var han litt snurt , hadde nesten ikke kø på conventionen mens West hadde 50 personer)

 

Julie Newmar (Kattekvinnen #1 , hyggelig og oppegående....viste nesten med en gang hvilket land jeg kom fra)

 

Lee Meriwether (Kattekvinnen #2 , ditto hyggelig)

 

Famke Janssen (bli hjemme hvis du ikke vil møte fansen , dette blir for dumt)

 

Steven Berkoff (ikke varm men ikke uhøflig heller)

 

Peter Mayhew (får deg til å føles som et hår i maten)

 

Kenny Baker (tok seg en lur og ble sur og grinete)

 

David Hedison fra 007 (grinete)

 

Bond girls (Paluzzi , d'Abo , Munro , Ashby , Stavin , Adams , Rigg , Schell.....hyggelig hele gjengen)

 

Dolph Lundgren (virket litt distrahert men trivelig)

 

Danielle Harris (hyggelig)

 

Michael Winslow fra Politiskolen (kanskje en av de hyggeligste du kan møte)

 

Gillian Anderson (stille men trivelig)

 

William B Davis aka sigarettmannen X-files (hyggelig)

 

Krycek fra X-files (ditto)

 

Andy Robinson aka Scorpio i Dirty Harry (ditto)

 

Lazenby (ditto)

 

Ian McDiarmid aka Palpatine (ditto)

 

Sett : 

 

Walken , NY (på scenen)

 

Roger Moore , Lon (på scenen)

 

Streep , Berlin (Berlinale)

 

Morricone , Verona (konsert)

 

Jake the Snake , Honky Tonk Man , Iron Sheik , Gangrel , Diesel , Animal (Miami convention)

 

Mill $ Man og Virgil , Bham (con)

 

WM 25-28 (Undertaker , The Rock , HBK , Chris Jericho , Edge , Sheamus , Daniel Bryan)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Adrienne Barbeau (skrekkfilmer og stemmen til Kattekvinnen)

 

David Warner (The Omen og stemmen Ra's al Ghul...ble tilbydd rollen som Fred Krueger har jeg hørt)

 

Helen Slater aka Supergirl (samt stemmen til Talia , Ra's datter)

 

Bond girls (Clery , Bochenko , Dor , Lonnberg)

 

Vijay fra Octopussy (eks-tennisspiller)

 

Michael Lonsdale aka Hugo Drax og Sjakalen (satt og drakk kaffe...sprekt av han å stå på bildene for fansen)

 

Alle hyggelige.......

 

Han som spilte Alex Kintner i Jaws traff Robert Shaw under filminga , han var sur og grinete...flaska tok livet av han til slutt.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...