Bytex Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 (endret) @L4r5 skjønner ikke hvordan de klarer å få en metallsøyle til å fly opp i verdensrommet og komme ned og lande MIDT på samme padden 5 minutter senere. Med jordrotasjon og alt mulig. Endret 3. juni 2017 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2017 Whoa det kameraet ser ut som en eller annen megabazooka fra et japansk robot-anime show.Hvis du tenker på tracking cam-ene så er det vanlige kommersielt tilgjengelige kameraer. Montert på basen av stabilisert luftvernskyts fra 60-tallet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2017 @L4r5 skjønner ikke hvordan de klarer å få en metallsøyle til å fly opp i verdensrommet og komme ned og lande MIDT på samme padden 5 minutter senere. Med jordrotasjon og alt mulig.Jeg er like imponert hver gang de gjør det. The power of maths! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2017 Er ikke samme pad vel?Nei, den ligger 9 miles lenger opp kysten, men det gjør det ikke noe mindre imponerende. Det kunne like gjerne vært rett ved. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hvorfor tar det 64 timer å få den bort til ISS? begge roterer jo i bane rundt jorda. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2017 Hvorfor tar det 64 timer å få den bort til ISS? begge roterer jo i bane rundt jorda.De vil nærme seg veeeeeldig sakte av sikkerhetsårsaker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Så da var det ikke mere å se på...så nesten for meg en docking ala Moonraker. Der de bare flyr rett opp og docker umiddelbart med romstasjonen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hvis jeg ikke hørte feil, tar det 36 timer før den er hos ISS? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hvorfor tar det 64 timer å få den bort til ISS? begge roterer jo i bane rundt jorda.De vil nærme seg veeeeeldig sakte av sikkerhetsårsaker. Vil de bruke så lang tid med astronauter ombord? Bruker russerne så lang tid? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2017 (endret) Docking rundt tre timer etter launch er helt fint mulig. Det betyr bare høyerer risikoer, lavere feiltoleranse og mer ressurser. edit: Romfergen brukte 6 timer sier Google, men det er en helt annen teknologi. Endret 3. juni 2017 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 (endret) Hvis jeg ikke hørte feil, tar det 36 timer før den er hos ISS? Mannen sa 64 hours to fly up to the ISS Endret 3. juni 2017 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2017 Vil de bruke så lang tid med astronauter ombord? Bruker russerne så lang tid?Souyz bruker tre dager om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Alle gangene jeg har prøvd å se noe sånt har vinduet blitt flyttet til dagen etter. Var jo greit å endelig se en komme seg avgårde og komme ned igjen uten å velte. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Må være jævlig å sitte i en sånn kapsel i 3 dager. Tviler på de har førsteklassebeinrom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2017 (endret) Må være jævlig å sitte i en sånn kapsel i 3 dager. Tviler på de har førsteklassebeinrom. Se så god plass de har: Edit: Pluss en annen vinkel: Endret 3. juni 2017 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 (endret) Og nå har nettopp en varebil kjørt ned masse folk i London igjen..og hoppa ut og angrep folk med kniv etterpå. Vitner har sett skyting også. http://news.sky.com/watch-live Endret 3. juni 2017 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 sikkert en juventus-supporter Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Nei no! I aften gikk eg frå eit vannhull til eit anna, og på vegen gikk eg forbi ein nightliner. Der var det no eit heise oppstyr og ein amerikanar sa at han rådigga vårt kjære land før han forsvann inn i nightlineren. Eg måtte no spør kva som stod på, og det var SJØLVASSSTE Kiefer Sutherland som var i Torggata ein laurdagskveld. Nei, no har planeten blitt liten her! Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Nei no! I aften gikk eg frå eit vannhull til eit anna, og på vegen gikk eg forbi ein nightliner. Der var det no eit heise oppstyr og ein amerikanar sa at han rådigga vårt kjære land før han forsvann inn i nightlineren. Eg måtte no spør kva som stod på, og det var SJØLVASSSTE Kiefer Sutherland som var i Torggata ein laurdagskveld. Nei, no har planeten blitt liten her! WOW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå