Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

@L4r5 skjønner ikke hvordan de klarer å få en metallsøyle til å fly opp i verdensrommet og komme ned og lande MIDT på samme padden 5 minutter senere. Med jordrotasjon og alt mulig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Whoa det kameraet ser ut som en eller annen megabazooka fra et japansk robot-anime show.

Hvis du tenker på tracking cam-ene så er det vanlige kommersielt tilgjengelige kameraer.

Montert på basen av stabilisert luftvernskyts fra 60-tallet.

Lenke til kommentar

@L4r5 skjønner ikke hvordan de klarer å få en metallsøyle til å fly opp i verdensrommet og komme ned og lande MIDT på samme padden 5 minutter senere. Med jordrotasjon og alt mulig.

Jeg er like imponert hver gang de gjør det. The power of maths!
Lenke til kommentar

Docking rundt tre timer etter launch er helt fint mulig. Det betyr bare høyerer risikoer, lavere feiltoleranse og mer ressurser.

edit: Romfergen brukte 6 timer sier Google, men det er en helt annen teknologi.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Nei no! I aften gikk eg frå eit vannhull til eit anna, og på vegen gikk eg forbi ein nightliner. Der var det no eit heise oppstyr og ein amerikanar sa at han rådigga vårt kjære land før han forsvann inn i nightlineren. Eg måtte no spør kva som stod på, og det var SJØLVASSSTE Kiefer Sutherland som var i Torggata ein laurdagskveld. Nei, no har planeten blitt liten her!

Lenke til kommentar

Nei no! I aften gikk eg frå eit vannhull til eit anna, og på vegen gikk eg forbi ein nightliner. Der var det no eit heise oppstyr og ein amerikanar sa at han rådigga vårt kjære land før han forsvann inn i nightlineren. Eg måtte no spør kva som stod på, og det var SJØLVASSSTE Kiefer Sutherland som var i Torggata ein laurdagskveld. Nei, no har planeten blitt liten her!

WOW!  :eek:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...