Skurupu Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 "Den eneste med skuddskader var en sikkerhetsvakt som skjøt seg selv ved en feiltakelse i forvirringen." Herregud ... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Er ikke akkurat jævla bra kvalitet på de fleste sikkerhetsvaktene her i landet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Haha, høres ut som han trenger litt mere pistoltrening Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Gjerningsmannen var utlending, og det er som kjent ingen sikkerhetsvakt som gjennomsøker utlendinger. Jeg har i hvert fall aldri blitt ransaket. Men dama blir det hele tiden, med mindre hun går sammen med meg, da slepper hun også. De sier bare "Hi, Sir!" og vinker deg igjennom, selv om metalldetektoren piper. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Har blitt ransaket en gang, og da ble jeg mongooverrasket. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Så hva er riktig? En sikkerhetsvakt som skjøt seg i foten eller 36 drepte? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Begge deler. Ingen ble skutt, de døde ev røykforgifting. Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Nå har jeg bare et håp igjen for å få en god karakter dette semesteret. Og det er bare fordi jeg og professoren tilhører samme folkeslag. Jeg må bare gi alt. Jeg kan vel kjøpe et universitetet selv snart, men synd for mine partnere som ble offer for konflikten mellom meg og 10^-9-folkene. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 I dag var jeg snill og lot alle få gå tidlig hjem. Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Spillet kan sammenlignes med sjakk. Motstanderen har gjort nesten alle sine trekk. Jeg har ennå ikke utført et eneste trekk. Og likevel vinner jeg. Det er den sanne definisjonen på makt! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Spillet kan sammenlignes med sjakk. Motstanderen har gjort nesten alle sine trekk. Jeg har ennå ikke utført et eneste trekk. Jeg tror du bør lese over reglene i sjakk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=Z108mmOB7R0 Skrekkfilm fra Kreta https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=X-6Q0c4n7kk Endret 3. juni 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Dette er slik eg ser for meg den indre monologen til elvis Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Har fått tilbud på montering av badekar på ett bad og dusj på et annet bad for mellom 10000 og 12500 fra to forskjellige rørleggere (kun arbeid - det er snakk om bytting/oppgradering av allerede eksisterende utstyr). Tilbudene var ekstremt like, de har også stort sett foreslått de samme produktene. Har noen her en formening om dette gjengs pris for slikt arbeid? Det jeg reagerte litt på var egentlig at de alle har vektet arbeidet med dusjkabinettet mest. Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Høres ikke så ille ut det. Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hva er vanlig pris for å barbere seg hos frisøren i Oslo/Akershus området? Da tenker jeg enten til frisøren eller barbershop. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 God kveld folkens. Sitter her og drikker vin. Hva med dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Pentagram er et ekkelt ord......samme med Pain og Gain. Jeg er arg > : ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå