Stian Hammer Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Etter at jeg forlot Trondheim, så vurderer jeg å også forlate den selvpålagte sølibalismen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Noen som har sett Alien: Covenant? Noe tess i forhold til de første to Alien-filmene?En kompis av meg så den, og han trengte ca 3 nanosekunder på å overbevise meg om å aldri se den filmen selv. Kort summert oppfører alle seg som fullstendige idioter, og derfor går alt til helvete i filmen. Ridley gadd tydeligvis ikke å bruke sitt eget hode for å skrive noe smart og spennende, så han gjorde alle til idioter for å skape drama og konflikter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg sluttet å være i sølibat sist uke, nå gidder jeg ikke mer as :@ 2 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Haha, L4r5. Hvordan skal man tolke det? Alien 3 var jo den verste av dem alle, spør du meg. Syntes til og med fireren var bedre. Delte meninger om Covenant, ja. Likte Prometheus, og har sett alle filmene i serien så må vel kanskje driste meg til å se Covenant likevel... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 3-en skilte seg ut, men var ikke såå gal. Måtte se den 3 - 4 ganger før den kom seg. Prometheus opplevde jeg som fjas ift de andre, men så har jeg kun sett den 1 gang da.Likte Alien vs Predator filmene brukbart jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 (endret) NOES 2 (undervurdert , er ikke verdens største NOES fan dog) Indy Indy 2 (liker kanskje denne best) Indy 3 Indy 4 (liker denne også) Likte nok Indy mer som liten. Har sett Aliens/Aliens 4 , er nok ikke noen Alienfan. T3 er undervurdert. Har sett 2 av Pirates of Carribbean filmene , syns de er overvurderte & bare noe for å slå i hjel tid , alt for lange filmer. Endret 27. mai 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Den første Alien er milevis foran alle de andre. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk liker film nummer to. Platt action-film. Jeg så Covenant i 2D på IMAX. Gøy der og da, men kommer nok aldri til å se filmen igjen. Den er en fortsettelse på historien fra Prometheus, som egentlig var ganske unødvendig. Jeg liker den første fordi den er så enkel. Uvitenheten er en stor del av spenningen. Vi hadde ikke trengt alle oppfølgerne som prøver å bygge opp "Lore". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk liker film nummer to. Platt action-film. Det er jo noe av det som gjør den bra. Den prøver ikke å være originalen. Det er en egen historie. Den har og en helt annen regissør, som gjør sin greie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 666 ryktepoeng har jeg nå , knegg knegg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Er det ikke mulig å laste opp et bilde fra skrivebordet og inn hit uten å laste det opp andre steder på nettet først? (Pga den URL adressen) Er bare så tungvindt, spesielt om jeg ikke orker ha bildet surrende rundt på facebooken min liksom? Så laste opp og poste her og slete det på fb igjen er den eneste muligheten?? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Er det ikke mulig å laste opp et bilde fra skrivebordet og inn hit uten å laste det opp andre steder på nettet først? (Pga den URL adressen) Er bare så tungvindt, spesielt om jeg ikke orker ha bildet surrende rundt på facebooken min liksom? Så laste opp og poste her og slete det på fb igjen er den eneste muligheten?? Altså bilde i full størrelse, ikke som vedlagt fil plassert i innlegget? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Er det ikke mulig å laste opp et bilde fra skrivebordet og inn hit uten å laste det opp andre steder på nettet først? (Pga den URL adressen) Er bare så tungvindt, spesielt om jeg ikke orker ha bildet surrende rundt på facebooken min liksom? Så laste opp og poste her og slete det på fb igjen er den eneste muligheten?? Altså bilde i full størrelse, ikke som vedlagt fil plassert i innlegget? Vedlagt fil funker å. Samme hvordan egentlig bare så brukere har mulighet til å se bildet i et innlegg jeg poster. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Klick full editor - bla gjennom(nede til venstre) -last opp- plasser i innlegg 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Se der ja. Takk. Bare lette ved alle ikonene jeg. Hahaha Fant det nå. 1 Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Selvfølgelig er bussen jeg skal ta omstilt, og det regner for faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) http://www.vg.no/rampelys/musikk/elvis-presley/fikk-3-6-millioner-for-elvis-privatfly/a/24008114/ Er tydeligvis noen som blar opp for Presley-memorabilia..... http://www.ebay.es/itm/302319172606?rmvSB=true LP-plate for 6000 dollar er jo ikke chicken feed heller Endret 28. mai 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Selvfølgelig er bussen jeg skal ta omstilt, og det regner for faen. Savner regn nå, vært flere dager uten nå... Endret 28. mai 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 http://www.vg.no/rampelys/musikk/elvis-presley/fikk-3-6-millioner-for-elvis-privatfly/a/24008114/ Er tydeligvis noen som blar opp for Presley-memorabilia..... http://www.ebay.es/itm/302319172606?rmvSB=true LP-plate for 6000 dollar er jo ikke chicken feed heller Det var meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå