L4r5 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Stor forskjell på en pulver-selger og en som dealer litt rev til bekjente for å betale for eget forbruk. Cola er skummelt. Det er veldig fysisk avhengighetskapende og det er dyrt. Og før du veit ordet av det er du på en jo-jo-kur der du bruker piller for å sove og cola for å våkne. Jeg har prøvd cola flere ganger. Det er et koselig dop. Men det varer kort og er for dyrt. Det er ikke verd det om du ikke er en millionær-arvirng. Har til dags dato aldri betalt for cola. Har fått det noen ganger på fest, men er ikke noe jeg kan forsvare å kjøpe. Cost/benefit-analysis and all that. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Ifjor sommer klikka noe i hodet hans og han la seg på togskinnene. And that's the end of him.Glemte å kommentere dette. Håper det gikk fort. Jeg er en forkjemper for retten til å avslutte livet sitt på egne premisser, men det er for jævlig å se det skje. Ja, jeg har opplevd bekjente som gjorde det samme. Jeg er fortsatt for prinsippet om at det er et valg man bør ha rett til. Men jeg hadde fremdeles dratt han vekk fra skinnene (eller i mitt tilfelle stoppa han fra å kjøre bilen). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) Det var ingen som fikk tak i han. Han posta en veldig sint melding på facebook-sida si, og 1 time senere var han død. Alle i familien hans hadde prøvd å ringe han. Han hadde trua med sånt før så ingen visste vel om det var tull denne gangen også. Jeg var på jobb og fikk ikke høre det før dagen etter. Jeg sjekka twitter-loggen til politiet fra dagen før, der sto det at en person var observert i jernbanesporet kl 21.30 mellom X og X. Og 20 minutter etter rapporterte de en død person i jernbanesporet. Iflg søstra hans hadde han blitt slått til siden av sporet av toget, hvem vet hva som skjedde. Han ble ikke kappa i to ellernoe sånt. Kanskje familien vet mere hvis han ble obdusert, men veit ikke om det er normalt å gjøre det. Mobilen i lomma var knust og husnøkkel var bøyd, så det så ut som han hadde ligget tvers over skinnen og ventet på et tog. Endret 26. mai 2017 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2017 Han lider hvertfall ikke lenger. Synd det var det som måtte til for at han skulle slippe å lide. Det er nok mange andre måter han kunne kommet seg gjennom ting på. Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Akershus er utrolig sjarmerende. Ingen internett-tilgang, ingen telefon. Bare traving rundt med de andre hestene på lokale beitemarker. Har den beste tiden i mitt liv. Føler jeg holder på å få en andre vind i livet her nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 https://www.facebook.com/evidenceelvispresleyisalive/posts/827311620752876 16 år i Kongens tjeneste , han ofra mye for Elvis og fortjener respekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) En finsk mann ble tatt på fersken med en gris men siden det ikke var mannen som begikk overgrepet så kan han ikke straffes per finsk lov (dog uetisk er det jo) Galter i brunst kan gå helt bananas. Endret 26. mai 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 http://www.expressen.se/nyheter/man-lag-med-gris--atalas-for-flera-brott/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 (endret) Skal vi se...3 skjulte poster fra elvis..bare fjas ja, check. Endret 27. mai 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Så lite action det er her da 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Noen som har sett Alien: Covenant? Noe tess i forhold til de første to Alien-filmene? Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Noen som har sett Alien: Covenant? Noe tess i forhold til de første to Alien-filmene? Er det her ment som et seriøst spørsmål? Selvfølgelig er den ikke noe tess i forhold til de to første filmene. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 De to første? Er jo laget flere Alien filmer enn to. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Skal vi se...3 skjulte poster fra elvis..bare fjas ja, check. http://images6.fanpop.com/image/photos/33300000/Hamburger-hamburgers-33393437-1366-768.jpg Er du sur fordi du ikke fikk hamburger Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 (endret) Uff. Var ingen salt på frukt og nøttemiksen, så tilsatte litt seltin. Det var ikke god salt. Faen, må sile det nå. Endret 27. mai 2017 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Kven kan taka imot tingingi mi? Eg vil gjerne hava eit kakestykke og ein kaffi. Eg hev berre 50 krunor so eg må gjelda leivningi i morgon. Er det greitt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2017 Noen som har sett Alien: Covenant? Noe tess i forhold til de første to Alien-filmene?Den er bedre enn Alien 3. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Ah. Herlig med aircondion. Ja, det er digg. Kattene er takknemlige for det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå