Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Stor forskjell på en pulver-selger og en som dealer litt rev til bekjente for å betale for eget forbruk.

Cola er skummelt. Det er veldig fysisk avhengighetskapende og det er dyrt. Og før du veit ordet av det er du på en jo-jo-kur der du bruker piller for å sove og cola for å våkne.

Jeg har prøvd cola flere ganger. Det er et koselig dop. Men det varer kort og er for dyrt. Det er ikke verd det om du ikke er en millionær-arvirng. Har til dags dato aldri betalt for cola. Har fått det noen ganger på fest, men er ikke noe jeg kan forsvare å kjøpe. Cost/benefit-analysis and all that.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ifjor sommer klikka noe i hodet hans og han la seg på togskinnene. And that's the end of him.

Glemte å kommentere dette. Håper det gikk fort. Jeg er en forkjemper for retten til å avslutte livet sitt på egne premisser, men det er for jævlig å se det skje.

Ja, jeg har opplevd bekjente som gjorde det samme. Jeg er fortsatt for prinsippet om at det er et valg man bør ha rett til. Men jeg hadde fremdeles dratt han vekk fra skinnene (eller i mitt tilfelle stoppa han fra å kjøre bilen).

Lenke til kommentar

Det var ingen som fikk tak i han. Han posta en veldig sint melding på facebook-sida si, og 1 time senere var han død. Alle i familien hans hadde prøvd å ringe han. Han hadde trua med sånt før så ingen visste vel om det var tull denne gangen også.

Jeg var på jobb og fikk ikke høre det før dagen etter. Jeg sjekka twitter-loggen til politiet fra dagen før, der sto det at en person var observert i jernbanesporet kl 21.30 mellom X og X. Og 20 minutter etter rapporterte de en død person i jernbanesporet.

Iflg søstra hans hadde han blitt slått til siden av sporet av toget, hvem vet hva som skjedde. Han ble ikke kappa i to ellernoe sånt. Kanskje familien vet mere hvis han ble obdusert, men veit ikke om det er normalt å gjøre det. Mobilen i lomma var knust og husnøkkel var bøyd, så det så ut som han hadde ligget tvers over skinnen og ventet på et tog.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

En finsk mann ble tatt på fersken med en gris men siden det ikke var mannen som begikk overgrepet så kan han ikke straffes per finsk lov (dog uetisk er det jo)  :p

Galter i brunst kan gå helt bananas.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Noen som har sett Alien: Covenant? Noe tess i forhold til de første to Alien-filmene?

Er det her ment som et seriøst spørsmål? Selvfølgelig er den ikke noe tess i forhold til de to første filmene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD

Kven kan taka imot tingingi mi? Eg vil gjerne hava eit kakestykke og ein kaffi. Eg hev berre 50 krunor so eg må gjelda leivningi i morgon. Er det greitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...