L4r5 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Takk, det har jeg planer om. Vurderer å stikke til Nederland noen måneder i høst og leve fett på NAV-pengene mine der nede. Fikk ifjor innvilga alt jeg har søkt om. Tok bare to år fra innlevert søknad til endelig vedtak. Nå kan være i utlandet i opptil 6 måneder og fremdeles beholde alt av tillegg. Har ikke lenger noe som holder meg tilbake liksom og leiekontrakten min går ut 31. juli. Kjenner noen som bor utenfor Utrecht og der er visst leieprisene ganske greie. Inb4 "snylter" og "kvise på samfunnets rumpe". 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) sånn for øvrig er det arbeidsledige som alltid hiver seg på "jaa man er syk når man er trøtt" toget hver gang. Det er vel en grunn til det. Endret 25. mai 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Så hvor går grensen din? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Det har vel med at de faktisk vet hva de snakker om. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 sånn for øvrig er det arbeidsledige som alltid hiver seg på "jaa man er syk når man er trøtt" toget hver gang. Det er vel en grunn til det.Si meg... Har du noen gang hatt seriøse søvnproblemer? Nå snakker jeg ikke om "Å, det er litt vanskelig å snu døgnet etter helga/ferien", men reelle søvnforstyrrelser? 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Over til noe annet. Internett er et merkelig sted. Sitter og ser på en Twitch-strøm av en som spiller. Viser seg at han som har strømmen har en Master i politikk, så istedet for å kommentere spillet blei det til en diskusjon om det kommende valget til høsten, KrF sin trumf-posisjon og om politikk og religion burde ha noe med hverandre å gjøre. I går natt satt jeg på Reddit og endte opp med å lese en vitenskaplig publikasjon om bruken av mennesklig avføring som gjødsel. Du veit aldri hvor Internett tar deg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) Vi dropper ballen der den lå. Jeg var i Oslo og gikk rundt i hele ettermiddag og utnyttet siste rest av Pokemon Go stone-eventen. Og det var jævlig bra vær. Orka ikke forumdrama Så hvis det er greit, kan vi riste lanke, L4r5, og gå videre. Endret 25. mai 2017 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Så hvis det er greit, kan vi riste lanke, L4r5, og gå videre.Selvsagt. Diskusjonen var egentlig over for et par dager siden. La oss la det ligge. Selv om jeg kanskje høres konfronterende noen ganger så er jeg ikke nødvendigvis en nemesis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) Selvsagt er du det.Bare DIN nemesis. Tenkte at nå som jeg er singel så skal jeg pule alle damene du noen gang har vært bortpå og sende deg PM med bilde for hver eneste. Endret 25. mai 2017 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Eller du kan feie over alle eksdamene hans mens skjeggmugg er i Filippinene og sende hilsen fra dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Overmoden er ute av psyk nå er hu ikke? Ellers kan jeg jo komme på sykebesøk høhøhø. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 "Komme", på sykehustaket da eller Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Jeg har hatt sex på psykiatrisk før. Aldri vært innlagt selv da. Men for å være ærlig (siden jeg er full og greier) så vurderer jeg om det kanskje er på tide. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) "Full" Nei jeg får ikke tak i noe drugs i Bergen. Faen jeg som hadde framtid som dophue. Endret 25. mai 2017 av Lami Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Sikkert like greit. Blir du fast kjøper kan du banne på at politiet får det med seg, og du havner i "dopmiljøet" eller blir en "kjenning av politiet". Ikke et bra sted å være. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 "Full" Nei jeg får ikke tak i noe drugs i Bergen. Faen jeg som hadde framtid som dophue. Eneste connection jeg har i Beren er på rev. Det er ingen hemmelighet at jeg var ute å kjøre for en ti-tolv år siden, men jeg kutta alt av kontakter da. Tok et oppgjør med meg selv. Satt på rommet hos fattern og skalv i et par uker. Nå bruker jeg bare rev og det jeg får av medisiner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Sikkert like greit. Blir du fast kjøper kan du banne på at politiet får det med seg, og du havner i "dopmiljøet" eller blir en "kjenning av politiet". Ikke et bra sted å være.Ikke nødvendigvis. Jeg har ikke hatt noe med politiet å gjøre siden jeg havna i fyllearresten i 06. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Mulig de er mere agressive på cola/pepper-kjøpere. En eks-kompis/kollega dreiv med begge deler. Han var også innom litt cola-salg, men ble ranet av noen pakistanere mens han satt med stuebordet fullt av brukerdoser. Så det gikk dårlig. Men han sa han hadde støtt og stadig politibiler snokende rett borti veien der han bodde. De spanet vel for å se om han fant på noe. Ifjor sommer klikka noe i hodet hans og han la seg på togskinnene. And that's the end of him. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå