Sirslask Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Stakkars. Hva med 30-06? Eller 12ga hagle? Eller .308? Ja. Meh, må lære meg å ikke sove halve dagen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Har bare hørt om sånt i dataspill Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Hønefoss i morgen, hva er det å ta seg til der? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Stakkars. Hva med 30-06? Eller 12ga hagle? Eller .308? Hva har du selv? Endret 17. juli 2015 av Quote Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Så irriterende med feilbooking av vakter når jeg skal jobbe for noen. Kom på jobb og fant ut at hun jeg skulle jobbe for hadde gitt vakten sin til en annen før meg og glemt det, så jeg måtte bare dra hjem igjen. BLÆÆÆÆ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Hønefoss i morgen, hva er det å ta seg til der? Absolutt ingenting, kom deg til Porsgrunn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Kommer meg ikke dit. Blir Morgedal, Seljord, Notodden, Kongsberg, Hønefoss i morgen, og Gjøvik, Dombås, Orkanger søndag. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Hahahaha, Seljord og Notodden ja. Du har virkelig valgt riktig sted å være. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Kommer meg ikke dit. Blir Morgedal, Seljord, Notodden, Kongsberg, Hønefoss i morgen, og Gjøvik, Dombås, Orkanger søndag. Du får se etter ormen. Du virker jo å ha en evne til å se ting. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Notodden må være det mest deprimerende stedet jeg vet om. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Vel, er Bergebys på Notodden. Med mindre du har lyst til å kjøre opp og ned storgata så er det ikke stort å ta seg til der Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Egentlig noe med hele Telemark jeg ikke liker. Vet ikke hva slags ord jeg skal sette på det, men det er en stemning der som gjør meg tung og deppa Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Egentlig noe med hele Telemark jeg ikke liker. Vet ikke hva slags ord jeg skal sette på det, men det er en stemning der som gjør meg tung og deppa Postindustrialistisk depresjon og dialekter som ofte har irritasjonsfaktor på nivået til østfoldsdialekter? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Egentlig noe med hele Telemark jeg ikke liker. Vet ikke hva slags ord jeg skal sette på det, men det er en stemning der som gjør meg tung og deppa Postindustrialistisk depresjon og dialekter som ofte har irritasjonsfaktor på nivået til østfoldsdialekter?Hold kjeft du a. 2 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Postindustrialistisk depresjon og dialekter som ofte har irritasjonsfaktor på nivået til østfoldsdialekter? Tullingær Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Liker dialektene rundt om i Telemark og Østfold, jeg. De er ingenting mot stavangersk eller vossamål, men milevis over alt som snakkes nord for Solund. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Har ikke noe i mot Telemark dialektene. Men slik jeg kjenner Telemarkinger(var en svær gjeng i militære og) er de veldig sånn harry og brautende av seg.De rakker ned på alt som heter intelligent kultur, musikk og stil. Det skal bare være hopla, baluba, danseband musikk country, amcar og sånt halvapekultur. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Halvapekultur høres veldig riktig ut, han ene kompisen min har mye familie der oppe og har besøk fra et par jenter derfra nå. Visstnok så er det mer vanlig at jenter på 16-17 finner seg en gutt på noen år over 20 enn på samme alder. Ikke helt det jeg er vant til ihvertfall. Gutta på landet er visstnok ganske retard i noen fler år enn sentrale strøk. Sånn ellers så har lært meg å danse swing en del bedre på et par timer, hun ene jenta er pen og har en fantastisk dialekt, så klager ikke. Endret 17. juli 2015 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg har vært vant til at jenter på min alder i 9/10 tilfeller går for eldre gutter. Slik har det vært siden jeg var 12 - 13, og jentene i klassen hang etter gutter med lappen og muligheten til å handle på polet lovlig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Eldre gutter er ikke rart, men somregel det jeg var vant til i oppveksten var kanskje maks 3 år eldre. Må være kjipt for gutta da, hvis alle jentene vil ha dudes som er 5 år eldre enn dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå