Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobbintervju imårra..yay..

Hvor? Og hvordan gikk det?

PS: Jeg har hørt det er lurt å møte opp på intervju fyllesjuk eller høy. Da merker de ikke forskjellen om du kommer på jobb slik. Pro tip is pro. :yes:

Lenke til kommentar

Når jeg dreiv med line-fiske brukte ofte folk rusmidler mens dem jobba. Tror noen trengte det da det var 8-10 uker uten å se land. Jeg selv drakk noen pils av og til på hjemveien. Savner ikke line-fisket, men pengene jeg tjente var meget bra. Det skaffa meg hus og bil med minimalt lån. Jeg har ikke lån pr. dags dato.

Lenke til kommentar

Da jeg jobba som telefonselger (ja, jeg solgte sjela mi et halvår, jeg trengte pengene) var det spesielt en som dro inn masse penger. Hemmeligheten hans var at han alltid dro en linje med speed før han gikk på jobb. De stakkars folka som blei oppringt fikk jo knapt inn et kløyva ord. Men ingen solgte like mye som han. :p

Så rusmidler kan tydeligvis være en fordel i enkelte yrker. :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jobbintervju imårra..yay..

Hvor? Og hvordan gikk det?

PS: Jeg har hørt det er lurt å møte opp på intervju fyllesjuk eller høy. Da merker de ikke forskjellen om du kommer på jobb slik. Pro tip is pro. :yes:

Var til Årstad og snakka med to hyggelige damer fra ISS..jobb på Flesland. Eg føler det gikk greit, men var over 90 søkere til ett par stillinger så skal vel holde hardt :p 

Lenke til kommentar

Jeg kjenner heldigvis ikke han.

Det er noen man bør unngå å bli kjent med så lenge man kan.

Var til Årstad og snakka med to hyggelige damer fra ISS..jobb på Flesland. Eg føler det gikk greit, men var over 90 søkere til ett par stillinger så skal vel holde hardt :p

Krysser fingrene for at du gjorde et godt (nok) inntrykk til at de velger deg da.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...