Teitgutt Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Holdt på å bli drept av ein ustabil afghanistanveteran i kveld. Heldigvis var den yrkesmilitære kompisen med meg og ein eller annan gal junkie som fikk med seg heile situasjonen på mi side. Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Holdt på å bli drept av ein ustabil afghanistanveteran i kveld. Heldigvis var den yrkesmilitære kompisen med meg og ein eller annan gal junkie som fikk med seg heile situasjonen på mi side. Herregud! Går det bra med deg? Post-traumatisk stress syndrom er forferdelige greier hos eks-soldater. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 På tide å bli litt kultivert og bestille noen bøker. https://www.amazon.com/Taken-Pterodactyl-Dinosaur-Erotica-Christie-ebook/dp/B00NP1NNR8/ref=sr_1_1?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1495121400&sr=1-1&keywords=Taken+by+the+pterodactyl Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Hele 17 sider..høres ut som en forskrudd 9. klassings eksamensoppgave i norsk skriftlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Sikkert bedre enn 50 shades. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Sikkert bedre enn 50 shades.Du sikter lavt og da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Om Spielberg gjør filmatiseringen blir det nok skikkelige saker! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Holdt på å bli drept av ein ustabil afghanistanveteran i kveld. Heldigvis var den yrkesmilitære kompisen med meg og ein eller annan gal junkie som fikk med seg heile situasjonen på mi side. Herregud! Går det bra med deg? Post-traumatisk stress syndrom er forferdelige greier hos eks-soldater. Ikkje tenk på det. Han plaga ein gjeng jenter, og eg gav han beskjed om å slutte, og så var det ikkje grenser for kor han skulle drepe meg. Tok han ikkje så på alvor først, og var nok litt cocky, så sett i kontekst av at han hadde PTS og vi fikk snakka meir skikkeleg etterpå, forstår eg jo at han vart provosert av meg. Og han skjønte at eg ikkje fortente å bli drapstrua for å ha gitt han beskjed, 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Hva betyr "køtilbud"? Er det tilbud kun til de som skulle stå i kø, er det tilbud som det vil være antatt kø for, eller er det bare førstemann til mølla-uttrykk? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Førstemann til mølla i butikken(e). Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Fortell meg om rulling. Russebuss er rullende diskotek, så det blir fest på bussen når man kjører, så derav rulling. Altså kjøre med russebuss rundt og gjerne være på et sted med andre russebusser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Fortell meg om rulling.Først legger du litt tobakk/urter og legger på et papir. Så holder du det medbegge pekefingre og tomler. Jeg pleier å støtte opp med langefingerne også. Så ruller du det frem og tilbake til det blir en slags pøælse. Fukt så den siden av papiret som har lim på seg og press sammen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Likte L4r5 sin versjon bedre. Mye bedre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Når farmor ble for skjelven til å lage rullingsene selv ba hun andre til å rulle for seg. Jeg fikk det aldri jevnt nok. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Holdt på å bli drept av ein ustabil afghanistanveteran i kveld. Heldigvis var den yrkesmilitære kompisen med meg og ein eller annan gal junkie som fikk med seg heile situasjonen på mi side. Jeg antar han hadde fri etter "JV" Endret 19. mai 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Holdt på å bli drept av ein ustabil afghanistanveteran i kveld. Heldigvis var den yrkesmilitære kompisen med meg og ein eller annan gal junkie som fikk med seg heile situasjonen på mi side. Herregud! Går det bra med deg? Post-traumatisk stress syndrom er forferdelige greier hos eks-soldater. Ikkje tenk på det. Han plaga ein gjeng jenter, og eg gav han beskjed om å slutte, og så var det ikkje grenser for kor han skulle drepe meg. Tok han ikkje så på alvor først, og var nok litt cocky, så sett i kontekst av at han hadde PTS og vi fikk snakka meir skikkeleg etterpå, forstår eg jo at han vart provosert av meg. Og han skjønte at eg ikkje fortente å bli drapstrua for å ha gitt han beskjed, Bra at det ordnet seg. Det er nok en mellomfase hvor soldater må adaptere seg til det sivile liv. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 *skrur opp volumet til 11* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Odd magnus Williamsons tale : Gratulerer med dagen kjære landskvinner, menn og transpersoner. Bjørnstjerne Bjørnson er forfatter av den norske nasjonalsangen «Ja vi elsker». Men «Ja vi elsker» er aldri vedtatt som nasjonalsang. Det vil derfor si at om noen her i dag har et bedre forslag enn «Ja vi elsker», så er det fullt mulig å bytte den ut. Kanskje noen her i dag har et utkast til ny nasjonalsang liggende, eller kanskje noen samtidskomponister kunne vært interessert i et bestillingsverk. Marcus og Martinus for eksempel. Det ligger en vakker symbolikk i det faktum at nasjonalsangen vår ikke er vedtatt. I likhet med så mye annet i vårt samfunn som vi velger å beholde og verne om, fordi vi er stolte av det, og ikke fordi det er oss pålagt. Bjørnstjerne Bjørnson er en av våre store diktere og jeg vil derfor hedre han på den eneste riktige måte, nemlig med dikt. Og det diktet har jeg skrevet sjæl. Du Bjørnson, Du Bjørnson. Du var en artig skrue.Med hatt og stokk og briller. Og kritthvitt hår på hue.Hadde du levd i dag, hadde du sikkert stått på en balkong.Med lollipop og grillpølse og pikatchu-ballong.Eller vært på Solli plass med no kompiser fra Tynset.Og våkna opp i mårra med en form som var frynset.Etter først å ha bælma to rosevin magnumflaskerOg så råklina på handicaptoalettet med en PT ifra Asker.Du skrev Synnøve Solbakken, Arne og En glad gut.Og ble begravet i en parade med masse ridende snut.Nå sitter du i himmelrik og nyter dets natur.Sammen med Kjell Bekkelund, Elvis og Tupac Shakur.Kjære Bjørnstjerne Bjørnson. Nå må vi si goodbye.Vi skal bort til Henrik Ibsen en tur. Så du får ha god 17. mai.Vi er mange her i dag som skulle ønske du ikke var død.Chickelacke bommelacke jazz bom bøh. Julekake, julekake hjembakt brød. (men Elvis lever jo ennå så der tok du feil , Williamson Endret 19. mai 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå