L4r5 Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Over en måned siden sist jeg røykte, og dette er kvalitet importert fra Canada, så det er uaktuelt.Da røyker du det og så vanlige pannekaker etterpå. Mye lettere å justere når man røyker. Har lyst å prøve ectasy. Hvor får folk tak i sånt egentlig?Bekjente? Darknet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Bare å henge på en russebuss, dealere følger dem som fluer på fluepapir. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 (endret) Over en måned siden sist jeg røykte, og dette er kvalitet importert fra Canada, så det er uaktuelt.Da røyker du det og så vanlige pannekaker etterpå. Mye lettere å justere når man røyker. Sist jeg røykte det greiene her var på et nachspiel, og jeg ble så fjern at jeg ikke klarte å følge med i samtalen. Satt å stirret ut av vinduet i halvannen time. Heldivis er jeg alene i kveld, så det gjør ingenting. Endret 16. mai 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Har hatt fri siden mars jeg.Hah, slår deg, har hatt fri siden begynnelsen av desember! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Har hatt fri siden mars jeg.Hah, slår deg, har hatt fri siden begynnelsen av desember! Digg, frivillig eller ufrivillig? Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Edru natt til 17 som 19-åring er faen meg trist, takk for den værguder. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Også edru i dag, fordi alt gikk til helvete. Er Lefdal åpen i morra? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Kvelden er ikke over.. Bare å finne seg en flaske. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Edru natt til 17. mai som 39-åring derimot er HELT greit Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Har du mammaperm? Yep, ingen pappaperm her men mammaperm. Digg, frivillig eller ufrivillig? Akkurat DET er vel et definisjonsspørsmål Jo, er vel litt frivillig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Ah, arbeidsledig foran pappaperm any year of my life.. xD Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Edru fordi drikking om 12 timar Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Har lyst å prøve ectasy. Hvor får folk tak i sånt egentlig?Bekjente? Darknet? Har ingen bekjente ... Darknet? Finnes det noen i bergen? Bare å henge på en russebuss, dealere følger dem som fluer på fluepapir. Ja vet men vanskelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Finnes det noen i bergen?Garantert, men jeg veit ikke om noen. Du får si fra om du finner noen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 (endret) Finnes det noen i bergen?Garantert, men jeg veit ikke om noen. Du får si fra om du finner noen. Går det an å spørre folk over Facebook (messenger) eller sjekker politiet det? Endret 16. mai 2017 av Lami Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Pannekaker og weed, eller pannekaker med weed? Spørs. Vil du ha en lengre rus eller en kortere en? Edibles er artige. Da har du en moro kveld foran deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Går det an å spørre folk over Facebook (messenger) eller sjekker politiet det?Er det ikke bare å sende pr vanlig post? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Går det an å spørre folk over Facebook (messenger) eller sjekker politiet det?Er det ikke bare å sende pr vanlig post? Det sjekker politiet nok, jeg kan ikke sende sånt som post Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Det sjekker politiet nok, jeg kan ikke sende sånt som postNæææh, gjør de virkelig det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå