N-4K0 Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Det er vel i desember, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Er spørsmålene "Kan jeg bestille eget sete til spedbarn på flyvninger mellom stavanger og dubrovnic og kan jeg bestille det etter jeg har bestilt billetter online, eller må jeg bestille alt via kundeservice?" vanskelige å forstå? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) Begynner å lure på om Norwegian sin kundechat er bots. Driver stort sett med klipp og lim fra nettsidene og kan ikke svare på detaljerte spørsmål. Endret 12. mai 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Burde ikke være det, men det er nok av valnøtthjerner som skal svare på sånt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) Hva med å bare åpne for å bestille sete for spedbarn via nettsiden først som sist?!?! Endret 12. mai 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) Bortsett fra de som blir kidnappa mot 10 millioner i løsepenger og drept langt inne i skogen, da. Det der hendte faktisk med faren min. Vi måtte betale løsepenger for å få han ut. Var på 90-tallet og det var familiemedlemmer som stod bak det. Noen av dem bor i Norge og jeg møter ofte på dem. De truer og slikt, og folk lurer på hvorfor det er så sterk fiendtlighet. De vet ikke at det er en ny shakedown på gang ettersom jeg holder på å bli skikkelig rik (ny generasjon å plyndre ). Dessverre for faren min er nesten alle medlemmer av hans familie kriminelle. Noen av dem har begått nesten alle mulige kriminelle handlinger, fra vinning til voldtekt. Parasitter! Endret 12. mai 2017 av Stian Hammer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Begynner å lure på om Norwegian sin kundechat er bots. Driver stort sett med klipp og lim fra nettsidene og kan ikke svare på detaljerte spørsmål.SAS er ikke noe bedre. Du kan tydeligvis ikke bestille ungdomsbillett OG bestille spebarnbillett sammen, du MÅ ha voksenbillett for å fly med spebarn. Like, er det ikke folk under 20 som får barn? #diskriminering Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) b-real, åssen er Oslo for å gjøre Magnus points nå? Er det blitt blå farm med høye resoer? Håper ikke det..Mangler ca 1000 på første badge. Endret 12. mai 2017 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) b-real, åssen er Oslo for å gjøre Magnus points nå? Er det blitt blå farm med høye resoer? Håper ikke det..Mangler ca 1000 på første badge.Nei si det du..jeg har faen meg ikke tid til Magnus13 dessverre så jeg vet ikke. Ingress er nederst på lista mi nå dessverre. Endret 13. mai 2017 av b-real Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Kjøpte en PC fra Elkjøp som jeg leverte inn fordi den ble for kraftig. Benyttet meg av åpent kjøp. Tenkte å kjøpe en ny PC nå og prøve den litt før jeg bestemmer meg om jeg kjøper eller ikke. Dette er en PC som pleier å være på salg men ikke nå. Men de liker ikke at folk misbruker denne åpent kjøp. Tror dere jeg går inn under "misbruker" hvis jeg eventuelt leverer inn en PC for andre gang på åpent kjøp?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 b-real, åssen er Oslo for å gjøre Magnus points nå? Er det blitt blå farm med høye resoer? Håper ikke det..Mangler ca 1000 på første badge.Nei si det du..jeg har faen meg ikke tid til Magnus13 dessverre så jeg vet ikke. Ingress er nederst på lista mi nå dessverre. Hmm..du er blitt pappa og sånt ja.. ser ut som det er mye blå 7 og 8 langs karl johan, men hauger av 1 og 2'ere i gatene rundt..ser ut som en lett magnus farming det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Vet ikke hvordan de ser det, men jeg liker hvertfall ikke å holde på sånn. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Vet ikke hvordan de ser det, men jeg liker hvertfall ikke å holde på sånn. Liker ikke jeg heller, men jeg vil ikke beholde en bærbar til 15 000,- hvis jeg ikke er fornøyd med den. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 b-real, åssen er Oslo for å gjøre Magnus points nå? Er det blitt blå farm med høye resoer? Håper ikke det..Mangler ca 1000 på første badge.Nei si det du..jeg har faen meg ikke tid til Magnus13 dessverre så jeg vet ikke. Ingress er nederst på lista mi nå dessverre. Hmm..du er blitt pappa og sånt ja.. ser ut som det er mye blå 7 og 8 langs karl johan, men hauger av 1 og 2'ere i gatene rundt..ser ut som en lett magnus farming det. Vi har forsøkt, en deployer kun lvl 1 resso og den andre fulldeployer, men det tar så lang tid og ingen av oss har noe særlig utstyr for tiden heller, samt at vi rekker en halvtimes,times kjøring rundt omkring før vi må stoppe og det å rusle rundt et sted er ganske uaktuelt også pga helse så..jau..ingen Magnus på oss ser det ut til. Har 470 og rekker ikke 1331...jeg kan gjøre det solo, sure men ikke fair ovenfor madammen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) -- Endret 13. mai 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Vet ikke hvordan de ser det, men jeg liker hvertfall ikke å holde på sånn. Liker ikke jeg heller, men jeg vil ikke beholde en bærbar til 15 000,- hvis jeg ikke er fornøyd med den. Er der ikke noen brukererfaringer? Spørre på bærbarforumet her? Jeg kjøper ikke noe større uten å sjekket rundt litt med sånt, har aldri blitt misfornøyd da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 jeg har 350 på 2-3 timer i drammen i går men er ikke så mye mere å hente her når jeg ikke har noe å skyte med. Spretten er kommet tilbake fra Vegas så han passer på å holde det grønt. Gidder ikke waste masse bursts på at han motlader hele tiden. Har ingen madamm så får vel ta en lengre oslotur imorra da Burde gå greit å få 1000 resoer til deployed/upgraded. Men har også ingen 1-5 resoer lengre etter i går. Får vel farme det mens jeg rusler rundt i oslo. Det jeg IKKE vil ha er jo masse 7 og 8 portaler som ikke kan upgrades noe videre, så. sjekka intel map isted er fortsatt masse grønne og blå enere og toere rundt sentrum. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) me e i samme level :) "hgsd på party no" Endret 13. mai 2017 av pus736 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå