Stian Hammer Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Jeg satt her og vurderte min framtid og satte meg fast på et eksistensielt spørsmål.. Hvis man har en butler, kan denne personen også fungere som sjåfør? Eller må jeg skaffe en helt ny person som sjåfør i tillegg til butleren? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2017 Du har generelt ganske stor avtalefrihet her til lands når det gjelder ansettelser, så ja, denne personen kan utfylle begge rollene. Så lenge HMS og alt det der blir ivaretatt selvsagt. 1 Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Men hva er standarden? Jeg ønsker ikke å skille meg ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2017 Dette er en så lite vanlig stilling i dagens samfunn at jeg vil tro at det ikke finnes noen reell "standard". Og hvis du ikke vil skille deg ut så er ikke det å anskaffe seg en butler/sjåfør veien å gå. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Det er ikke så uvanlig at litt rike folk har en hjelper ansatt. Det hadde jeg også gjort hvis jeg fikk råd.Kanskje to. En altmuligmann og en husholderske. Så kunne de hatt avtale om å jobbe noen timer i uka, sånn passe. Har faktisk tenkt på det ofte, hadde vært veldig greit å være rik.Men med tiden kan man sikkert få roboter som sånner. Enda bedre kanskje 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Det er vanligst å ha begge deler, slik at butleren kan stelle huset mens sjåføren kjører deg rundt. Og man kan sende butleren og sjåføren ut for å handle ting for deg. Da kan sjåføren kjøre rundt og rundt blokken mens butleren er i butikken, så han ikke trenger å parkere. Jeg bor i et land hvor dette er helt vanlig. Ser det omtrent daglig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 https://www.youtube.com/watch?v=E3JvhAOS_Js Wam fra Wam og Vennerød er død...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Porselensfat av merket Modern House sprakk i microen da jeg skulle smelte margarin...... Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Fresh start på dagen skjønner jeg. Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Jeg sitter her på skolen og titter ut av vinduet. Ser en overvektig dame og en stygg fyr finne sammen. Ugly love kaller de det vel. Det får meg til å fundere litt over livet egentlig.... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Hva er fair pirattaxi-pris for 20km+? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 300 kroner eller en blowjob. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2017 Jeg sitter her på skolen og titter i speilet. Ser en overvektig dame og en stygg fyr finne sammen. Ugly love kaller de det vel. There. I fixed it. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 300 kroner eller en blowjob. Jeg tenkte det samme. Skal begynne å ta i mot bj av berusa jenter. Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Jeg sitter her på skolen og titter i speilet. Ser en overvektig dame og en stygg fyr finne sammen. Ugly love kaller de det vel. There. I fixed it. HEHEHE Jeg sitter her på skolen og titter ut av vinduet. Ser en overvektig dame og en stygg fyr finne sammen. Ugly love kaller de det vel. Det får meg til å fundere litt over livet egentlig.... Når jeg er i aksjon selv, så er det omvendt. Overvektig mann og stygg dame. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Har nyleg oppdatert Windows 10 og fått Paint 3D, så her har det blitt teikna penisar i 3D, kan de tru! Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Som en vis mann engang sa: "I am no gangsta, I ama (w)rappa"! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2017 Prøvde meg på å gå opp Stoltzen nå. Jeg er i dårlig form. Jeg sverger at jeg kan kjenne det dirrer i tenna mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå