Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en så lite vanlig stilling i dagens samfunn at jeg vil tro at det ikke finnes noen reell "standard". Og hvis du ikke vil skille deg ut så er ikke det å anskaffe seg en butler/sjåfør veien å gå.

Lenke til kommentar

Det er ikke så uvanlig at litt rike folk har en hjelper ansatt. Det hadde jeg også gjort hvis jeg fikk råd.
Kanskje to. En altmuligmann og en husholderske. Så kunne de hatt avtale om å jobbe noen timer i uka, sånn passe.

Har faktisk tenkt på det ofte, hadde vært veldig greit å være rik.
Men med tiden kan man sikkert få roboter som sånner. Enda bedre kanskje

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vanligst å ha begge deler, slik at butleren kan stelle huset mens sjåføren kjører deg rundt.

Og man kan sende butleren og sjåføren ut for å handle ting for deg. Da kan sjåføren kjøre rundt og rundt blokken mens butleren er i butikken, så han ikke trenger å parkere.

Jeg bor i et land hvor dette er helt vanlig. Ser det omtrent daglig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Porselensfat av merket Modern House sprakk i microen da jeg skulle smelte margarin......

Lenke til kommentar

Jeg sitter her på skolen og titter i speilet. Ser en overvektig dame og en stygg fyr finne sammen. Ugly love kaller de det vel.

:dremel:

There. I fixed it. :dremel:

HEHEHE

Jeg sitter her på skolen og titter ut av vinduet. Ser en overvektig dame og en stygg fyr finne sammen. Ugly love kaller de det vel.

Det får meg til å fundere litt over livet egentlig....

Når jeg er i aksjon selv, så er det omvendt. Overvektig mann og stygg dame. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...