b-real Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Bilder av..."leiligheten"...det bare å..."flytte inn"..knowhatimeannudgenudge 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Dagens random ting jeg lærte på Internett i dag: Kampropet finnene brukte under krigen mot Sovjet var "Tulta munille!", noe som oversatt betyr noe sånt som "Sikt på balla!". Ikke bare er dette et awesome kamprop, men det hadde en praktisk betydning også. Mange av de nye soldatene var ikke vant til rekylen. Så hvis de sikta på balla traff de overkroppen, som er et større mål. Er dere ikke glad dere vet dette nå? Dr. Amej I'Ballah , pakistansk fastlege Lenke til kommentar
binko Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Så jeg og romkameraten min tråla bruktmarkedet da, på jakt etter en ny sofa. Fått oss leilighet sammen, så da må man jo ha en sånn en man kan slumpe nedpå etter en lang dag på rismarkene. Ute på FINN.no lå det en særs flott en. Flott farge, fin pris, og så var den rett i nærheten da gitt. Et par hundre meter rolig spasertur. Vi tenker at vi fint kan gå bort og bære den hjem igjen uten store problem. Så det gjorde vi, med glassklart blikk og krøllete hundrelapper i lomma. Men det ble problem. Dette viste seg å være alle sofaers mor, med solid teak-ramme, spesialsydd trekk og metallføtter jeg tror selveste Gamle-Erik har lånt drillen tell a Merkel for å skru inn. Den er altså tung. Første pustepause var fem meter ned i innkjørselen til det eldre ekteparet vi kjøpte den av. De stod naturligvis klistra fast til kjøkkenvinduet for å få med seg kalaset som utspant seg der de pleier å kjøre inn Corollaen sin etter de har kjøpt appelsiner på tilbud. Ikke fred å få for en arbeidskar. Etter 150 meter var det ikke mer styrke igjen i underarmene. Helt tomme magasin. Lungene skriker etter oksygen. Dette er slutten. Nå gir vi opp, lar sofaen stå og går hjem. Glemmer hele greiene og får levert en på døra fra Jysk. Så dukker han opp. Ung fyr, kanskje midten av 20-årene. Nydusjet, kanskje vært og trent. En salig miks av Head&Shoulders og rød Define Clay har satt seg i interiøret av den svarte Golfen han kjører. "Treng dokk hjælp?" Det gjorde vi. Med forbausende liten innsats løfter han sofaen inn i baksetet på Golfen sin, og med oss joggende etter for å støtte kjører vi i gangfart de resterende 150 meterne hjem. Med ny giv får vi båret den ned trappa og inn i stua. Et knallhardt håndtrykk som takk for hjelpen, og han kjører sin kos. Jeg har rester etter rød Define Clay i hånda etter håndtrykket vårt. Men sofaen står fint plassert midt i rommet. Endret 30. april 2017 av BiNko 4 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Kanskje du burde begynne å trene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 For en kjedelig dag. Ikke mennesker noe sted. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 For en kjedelig dag. Ikke mennesker noe sted. Tror du er på feil sted. I lokale bygda her strømmet folk ut som maur til sølt sukker på en sommerdag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 For en kjedelig dag. Ikke mennesker noe sted. Sikkert noen på Youngstorget... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Slått plen i dag. Måtte ha på t-skjorte fordi det var noen damer i nærheten som holdt på med noe viktig, så jeg ville ikke forstyrre dem. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Forstyrre de med snøblindhet? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2017 Man må jo bare elske Bare Egil (og Bergen) Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Var der då han framførte den for første gong. Yes! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Skulle lage kakao, ble helt krise. Moren min er ekspert på detmen tør ikke spørre hvordan. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2017 Hvordan gikk du frem og hva blei galt? Kanskje vi kan gi deg noen tips. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) Skulle lage kakao, ble helt krise. Moren min er ekspert på det men tør ikke spørre hvordan. Kok opp vannet med litt salt i, tilsett for mye kakaopulver og sukker. Også skyt koppen og ta noe discopulver. Endret 4. mai 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Cluet er å ha litt ketamin i melken før du hiver i kakaopulver. Funker som faen hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå