Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmålet som alltid kommer i hodet mitt når jeg ser biril, er: Hvor mange andre har tatovert forumavataren sin her inne? =D

Har ikke. Ser ikke helt hvor min skal passe inn - med mindre jeg går for noe Alice In WonderLand opplegg

Jeg vil ikke bli identifisert ut i fra en tatto. Jeg annerkjenner at det er mange kule tattoveringer som finnes. Jeg orker ikke gjøre det selv. Har

[Navn]

[Fødelsdato]

[sS]

[OD]

[AN]

På ryggen.

EDIT: Blodtype er greit nok, de tester alltid før de gir deg noe blod, de sjekker aldri tattovering.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Spørsmålet som alltid kommer i hodet mitt når jeg ser biril, er: Hvor mange andre har tatovert forumavataren sin her inne? =D

Har ikke. Ser ikke helt hvor min skal passe inn - med mindre jeg går for noe Alice In WonderLand opplegg

Jeg vil ikke bli identifisert ut i fra en tatto. Jeg annerkjenner at det er mange kule tattoveringer som finnes. Jeg orker ikke gjøre det selv. Har

[Navn]

[Fødelsdato]

[sS]

[OD]

[AN]

På ryggen.

EDIT: Blodtype er greit nok, de tester alltid før de gir deg noe blod, de sjekker aldri tattovering.

Er du en utendørspioneer? 

Reiser du mye i tredjeverden? 

Lenke til kommentar

Taper man penger på å ha kontanter på lik linje som pengene man har i banken med lav rente? Eller holder kontanter seg bedre?

Tror du må forklare mer hva du tenker.

Penger i madrassen får du ingen rente på. Med andre ord vi tusenlappen du putter i sparegrisen ikke ha blitt til en tusenogåttilapp om 5 år. I banken vil tusenlappen din ha blitt litt mer ettersom du får renter på sparekontoen. Det vil kunne ha blitt 1080 kroner på fem år.

Det som gjør at man "taper penger" på å putte de i banken er (enkelt forklart) at nå får du kjøpt 100 kilo smør for 1000,-. Om 5 år vil du antagelig ikke får kjøpt mer enn 90 kilo smør for 1000,-. Med andre ord får du mindre for tusenlappen din om 5 år. Så med de 1080,- du da har i banken vil du kanskje få 98 kilo smør. Du har da tapt 2 kilo smør i verdi over fem år. Men ikke 10 kilo smør, som du ville med å putte tusenlappen i sparegrisen.

Var dette greit forklart? Bommer jeg (du) på hva du spør om?

Endret av j--
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dagens random ting jeg lærte på Internett i dag:

Kampropet finnene brukte under krigen mot Sovjet var "Tulta munille!", noe som oversatt betyr noe sånt som "Sikt på balla!". Ikke bare er dette et awesome kamprop, men det hadde en praktisk betydning også. Mange av de nye soldatene var ikke vant til rekylen. Så hvis de sikta på balla traff de overkroppen, som er et større mål.

Er dere ikke glad dere vet dette nå?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk vite at jeg ikke får treffe psykologen min når jeg er innlagt. Nå Revurderer jeg hele forbanna innleggelsen og norsk helsevesen kan stappe en bolle i ræva.

La deg innlegges. Selv om du ikke ser vitsen selv, så er det kanskje noe det kan hjelpe med også.

Og hus: Alle A- og B-preparater du får der inne legger du under tunga og spytter ut etterpå. Så kan du gi de til meg når du er på perm. (Jeg skal ikke juge, jeg hadde kommet på sjukehuset og henta de også. :p )

Er seroquel noe for deg? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...