Sexylubb1 Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Straks 24. april og et romantisk hvitt teppe brer seg over landskapet under gatelyktene. Juleaften er misunnelig. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 (endret) For å ikke snakke om at det ofte kan være lettere å åpne seg for fremmede som ikke forventer det ene eller det andre, fremfor å føle at man skuffer venner og familie, eller at man har levd en løgn. Her er en TED Talk om dette, om noen er interesserte. Redigert: klarer ikke å linke til nettsiden, så dere får bare google: TED Why you should talk to strangers Endret 23. april 2017 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 "Du er bare frisk inntil du er undersøkt nøye nok" Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Helt sant. Alle mennesker er ødelagte, men noen mer så enn andre. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Straks 24. april og et romantisk hvitt teppe brer seg over landskapet under gatelyktene. Juleaften er misunnelig. Godt vinterdekkene fortsatt er på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Ja, svarte seg å være lat denne gangen. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) "Når jeg blir innlagt"..ikke Hvis altså..hva er det med folk i denne tråden og havne på institusjoner? Spørs i hvilket land du er i, i Norge mens jeg var tenåring så ble jeg sendt til psykolog for å vise interesse i våpen. Her kan man kjøre med pickup truck og skyte villsvin (skadedyr). Så det kommer jo veldig ann på hvor du bor. Er litt skeptisk til å komme tilbake til Norge for å underskrive noen ting, vet jo aldri hva som venter. EDIT: Jeg kan vel få sendt dokumentene til her hvor jeg er. Hmm. EDIT: "Når jeg blir innlagt"..ikke Hvis altså..hva er det med folk i denne tråden og havne på institusjoner? Jeg kunne forklart det, men jeg vil ikke bryte taushetsplikten ovenfor klienter. Endret 24. april 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 15 år gamle Teitgutt hadde veldig lyst til å brekke fru Electra ned i lyngen. 28 år gamle Teitgutt hadde heller ikkje nekta, men den 15 år gamle hadde nekta mindre. Hadde blitt skuffa om hun ikke hadde redda meg i L.A Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Fikk vite at jeg ikke får treffe psykologen min når jeg er innlagt. Nå Revurderer jeg hele forbanna innleggelsen og norsk helsevesen kan stappe en bolle i ræva. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Psychologer kan ta telefontimer vet jeg. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Har ikke lov å snakke med psykologen min. Er ikke bare det at jeh ikke kan. Jeg har rett og slett ikke lov. Er vel trolig lite konsekvenser for meg om det brytes, verre for hun. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Fikk du noen begrunnelse for dette? Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Poliklinisk og døgnbehanlig skal ikke krysses. Er så rart når det er samme dps Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Er DPS det samme som psykolog? Snakket med en jente som sa hun skulle til DPS, og med det mente hun psykolog. Men DPS ser jo ut til å være et senter? Er det på senter alle psykologer er? Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Ja. Er der psykologene jobber. De har en døgn og en poliklinisk avdeling. Mange ser dps framfor psykolog. Litt misvisende men det er bare blitt sånn. For man kan jo gjøre flere ting på dps Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Uavhengig om det er samme DPS eller ei, så synes jeg det er rart at du ikke får ha kontakt med psykologen din. Men det har kanskje med hvordan du skal behandles, og de vil kanskje ikke at deres planer skal krasje med psykologen planer. :/ 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Men hvis jeg skulle bestilt time til psykolog, hadde det da vært på et DPS her jeg bor? Prøver å forstå om DPS er noe utenom det vanlige eller hva. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Men hvis jeg skulle bestilt time til psykolog, hadde det da vært på et DPS her jeg bor? Prøver å forstå om DPS er noe utenom det vanlige eller hva. Psykologer jobber forskjellige plasser. Du blir henvist til dps. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Uavhengig om det er samme DPS eller ei, så synes jeg det er rart at du ikke får ha kontakt med psykologen din. Men det har kanskje med hvordan du skal behandles, og de vil kanskje ikke at deres planer skal krasje med psykologen planer. :/ Jeg er bare så skuffet. Trodde jeg skulle få litt mer intens behandlig mens jeg var inne. Så nå fikk jeg heldigvis en time på onsdag. Så jeg må inn å forholde meg til noen helt andre som ikke kjenner meg for behandling? Hører jo lite logisk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå