b-real Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Fikk mail fra MEGA: We have detected unusual login activity on your account. If you used the same password on MEGA as on one of the numerous sites affected by major data breaches (e.g. yahoo.com, dropbox.com, linkedin.com, adobe.com, myspace.com, tumblr.com, last.fm, snapchat.com, ashleymadison.com - check haveibeenpwned.com/PwnedWebsites for details), you should change all of your passwords - not only your MEGA password! - immediately, without using the same password twice. Jeez orker ikke bytte passord på Dropbox, Snap og LinkedIn. Har et vært et angrep nylig eller Gjør noe fornuftig å anskaff deg en passord manager, f.eks https://www.lastpass.com/ For gammel. 1/10 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2017 Forfatter Del Skrevet 18. april 2017 Et kjærlighetsdikt: O, kjære C2H6O Du gir mening til mitt liv Du gir meg alltid ny giv Bare la meg slippe å spy i do Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 (endret) Jooo det er meg lengre oppe. Ser dere ikke at det står Lami? Fra Oslo Bytex, hvis det er mora mi må jeg være 10 år eller mindre. Hahahaha for gammel, dere er morsomme. Ilu. Fikk mail fra MEGA: We have detected unusual login activity on your account. If you used the same password on MEGA as on one of the numerous sites affected by major data breaches (e.g. yahoo.com, dropbox.com, linkedin.com, adobe.com, myspace.com, tumblr.com, last.fm, snapchat.com, ashleymadison.com - check haveibeenpwned.com/PwnedWebsites for details), you should change all of your passwords - not only your MEGA password! - immediately, without using the same password twice.Jeez orker ikke bytte passord på Dropbox, Snap og LinkedIn. Har et vært et angrep nylig eller Gjør noe fornuftig å anskaff deg en passord manager, f.eks https://www.lastpass.com/For gammel. 1/10 Passord manager? Men da må jeg jo ha den på mobil og, blir jo mye kluss når jeg ikke kan huske passordet i hodet, vel. Får sånne passord av lastpass: hOe26689Knullmeghardtianusen69. Vanskelig å huske. Endret 18. april 2017 av Lami Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Noen kaller meg en sexy assistentdommer, men jeg liker ikke å kalle meg det. Jeg ser på meg selv som en profesjonell, sier Bueno. Litt sein påskenøtt: Hvem av disse 2 er Bueno? Den som svarer riktig får se Bytex naken. Endret 19. april 2017 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Noen kaller meg en sexy assistentdommer, men jeg liker ikke å kalle meg det. Jeg ser på meg selv som en profesjonell, sier Bueno. Litt sein påskenøtt: Hvem av disse 2 er Bueno? Den som svarer riktig får se Bytex naken. Hun til høyre!! Nå få se Bytex naken. Endret 19. april 2017 av Lami Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Passord manager? Men da må jeg jo ha den på mobil og, blir jo mye kluss når jeg ikke kan huske passordet i hodet, vel. Får sånne passord av lastpass: hOe26689Knullmeghardtianusen69. Vanskelig å huske. Du er nå et fint troll. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 blablablablablabla. BLA!!!!! Fitte lei av å skru. Men sånn er det når en skal ha de kuleste felgene. Nå fikk jeg lyst på is. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) legger leiligheten ut for salg om to uker Endret 20. april 2017 av pus736 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Tre timer å slå ihjel i Drammen fordi en tulling klarte å bli påkjørt av toget. What do? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Du kan besøk norges eneste sjakkbutikk i Hauges gate 84A. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Noen som har forslag til en sci fi-serie å glåme på? Eksempler på serier jeg har likt: BSG, Firefly, SG-1, SG:A, Andromeda, Farscape, The Expanse +++ http://www.imdb.com/title/tt1462059/ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Red Dwarf har han sikkert sett. Samme med Star Trek, kan jeg tenke meg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Du får gå og henge på Magasinet midt i byen. Eller bare gå rundt og kikke, mye rundt sentrum man ikke ser hvis man bare går der. Elva går f.eks. flere km i begge retninger med promenader hele veien hvis du vil traske litt av tiden. Veldig fint. Endret 20. april 2017 av Bytex Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Tre timer å slå ihjel i Drammen fordi en tulling klarte å bli påkjørt av toget. What do? Glorryhole? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Tre timer å slå ihjel i Drammen fordi en tulling klarte å bli påkjørt av toget. What do? Glorryhole? Finnes det her? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Tre timer å slå ihjel i Drammen fordi en tulling klarte å bli påkjørt av toget. What do? Glorryhole? Finnes det her? Veit ikke. Men du kan sikkert lage ett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå