Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mine foreldre, som er separerte og ikke reiste sammen, til å handle inn snus til dama med det resultat at begge kjøpte forskjellige typer og ingen var riktige. Det nå sitter jeg her med seks*fem bokser snus. Zzz.

Hehe, jepp, har hatt noen kjøpt feil med vilje pga passiv agressivitet.

 

Selg til fjortiser utenfor narvesen.

Du må slutte å skaffe deg sex slik.

Lenke til kommentar

Fikk mine foreldre, som er separerte og ikke reiste sammen, til å handle inn snus til dama med det resultat at begge kjøpte forskjellige typer og ingen var riktige. Nå sitter jeg her med seks*fem bokser snus. Zzz.

Er hun så kresen på snusen sin? Jeg snuser hva som helst.

 

Har selvsagt mitt foretrukne merke, men snus er snus.

Lenke til kommentar

 

Fikk mine foreldre, som er separerte og ikke reiste sammen, til å handle inn snus til dama med det resultat at begge kjøpte forskjellige typer og ingen var riktige. Nå sitter jeg her med seks*fem bokser snus. Zzz.

Er hun så kresen på snusen sin? Jeg snuser hva som helst.

 

Har selvsagt mitt foretrukne merke, men snus er snus.

Tror det var størrelsen på posene som var verst.

Lenke til kommentar

Har så slimhoste og får ikke slimet opp. Derfor tenkte jeg at jeg skulle ta et par Bisolvon-tabletter (du får de i tablettform i tillegg til den hostesafta som smaker død neger som har ligget i sola i fjorten dager).

Ett lite problem bare. Både tablettene og bretta de kommer på er nesten kliss like på Zopiklone (samme som Imovane, en sovetablett). Så nå har jeg endt opp med å ta to Zopiklone i stedet. I tillegg til Sobrilen jeg tok tidligere i dag. Tror jeg skal klare å sove i natt. :p

 

Kanskje jeg like gjerne skulle mekke meg en jonas også. Passer perfekt sammen med Z-preparater. Nå som jeg allerede har fått de i meg så kan jeg jo sørge for å kose meg litt også.

Lenke til kommentar

Fikk mail fra MEGA:

 

We have detected unusual login activity on your account. If you used the same password on MEGA as on one of the numerous sites affected by major data breaches (e.g. yahoo.com, dropbox.com, linkedin.com, adobe.com, myspace.com, tumblr.com, last.fm, snapchat.com, ashleymadison.com - check haveibeenpwned.com/PwnedWebsites for details), you should change all of your passwords - not only your MEGA password! - immediately, without using the same password twice.

Jeez orker ikke bytte passord på Dropbox, Snap og LinkedIn. Har et vært et angrep nylig eller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...