Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kondolerer, QC. Ikke bebreide deg selv ihjel. Det var hans valg å forlate oss.

Men nå skal jeg si noe du, eller andre, kanskje blir provosert av: Om livet hans var så jævlig at han ikke orket å leve det, så synes jeg prinsipielt at han skal ha rett til å forlate det på egne premisser. Det er trist for oss rundt, og jeg hadde stoppa deg om du prøvde, men er det ikke litt egoistisk å "kreve" at folk skal leve og ha det jævlig for at vi ikke skal bli trist?

Måtte ta noen runder med meg selv da jeg mista en jeg kjente, men forandret ikke mening.

Takk. Det er helt korrekt det du sier, han valgte det selv å har det nok bedre der han er nå. Sannsynligvis kunne jeg neppe ha endret på at det skulle skje, men jeg skulle ønske jeg viste det satt så dypt og at jeg kunne vært der enda mer for han. Men er jo normalt å tenke slik.

Han hadde så og si fått deg lærlingplass og ting var på bedringens vei sånn sett. Men sannsynligvis har depresjonen og byrden han bar på blitt alt for mye. For en mnd siden var broren hans, som er et par år yngre enn oss i en ski ulykke der han brakk ryggen. Med en sjangse for at han ikke blir å kunne gå igjen. Så jeg tror de dårlige nyhetene om det, samt ulykken generelt var det som fikk begeret til å renne over. Så jeg forstår at han følte det ble for mye, at han var i en spiral av ensomhet og depresjon å da ville det nok vært egoistisk av meg å kreve han skulle fortsette..

Synes veldig synd på spesielt foreldrene som får begge disse hendelsene nå. Som du også skrev er ofte selvmord løsningen på et midlertidig problem. Har jo selv hatt slike tanker ofte, men det forblir heldigvis med tanken. Håper jeg.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Etter å ha så mange ta livet av seg selv, eller dødd mens de ikke mente det, så er jeg alt for vant til det.

'"buhu jeg er så lei meg"

"håper det går bra med familien"

"buhuhuhu"

Jeg kan ikke finne nok energi til å bry meg lengre. Nesten alle som kjente meg mens jeg var ungdum er dau nå. Man lærer seg fort å ikke bryr seg.

Ja, og foreldre er dau også.

Hvordan i faen har jeg klart å holde meg i live? Jeg har gjort noe av det mest farlige som finnes. Og jeg er her.

Jeg kan ikke dø.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Ser på "Outrageous 911", på TLC som handler om oppringninger til 911.

Er så sinnsykt.

De viste faktisk lydspor av noen som anmeldte seg selv for fyllekjøring - mens vedkommende var ute og kjørte. Damen hadde promille dobbelt over grensen ...

Noen ringte inn for å bestille kinamat, også var det en fyr som ringte inn for å si; "det er noen i huset med våpen", så var denne fyren som ringte en innbruddstyv som hadde brytet seg inn i er hus for å dusje ....

Et par spiste brownies de laget selv, de spiste alt, så ringte de 911 fordi de hadde overdose. Viste seg at mannen som og var politi, hadde tatt med marihuana fra et åsted og bakt inn i brownien .... lol.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...