Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller nesten umulig og man må til en stat over for å få det vurdert(kjøre fra oslo til nordfinland, egentlig) samt ultrasound med å stappe en stav opp i fitta til dama og du blir tvunget til å høre på hjerterytmen hvis det er utviklet nok.

Leger er ikke så keen på å gi deg vasectomy med mindre du har unger allerede, det samme gjelder med sterilizing av damer, bare i mye mye mye større grad. P-staver, spiraler, osv. Eller knyte sammen fallopian tubes.

Hvis jeg er heldig, så kan jeg skyte av FA på mandag, de ble stoppet i 1986, og koster titusenvis av dollar i dag. Kanskje også FA glock :)

(Du kan jo også ha en CLASS III tax stamp som betyr at du selger til et statlig byrå, og dermed har lov til å ha smp metalldeler som gjør noe til full auto)

1986 var det året du måtte registrere hagler i norge også, btw.

Disse små metalldelene kan ordnes på en CNC på 20 minutter, men det er store straffer for det med mindre du er lisensiert.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Ingen lover mot sterilisering her. Alle sykehusene er private, og det eneste man trenger er penger.

Vet ikke hvordan det er med lover, men jeg vet hvordan det er med leger her.

Men det er jo rustbeltet, så slikt kan jo forventes. I værste fall så kan man jo fly til en annen stat.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

I dag var esport på Sportsrevyen på NRK.

De skal begynne å implementere esport-nyheter i sendingene deres.

Fikk i kveld se fra Counter-Strike-turnering i Kiev med den norske proffspilleren "Rain".

Spennende og kult!

Lenke til kommentar

Jeg var i Batangas. Skulle til Puerto Galera, men fergene ble innstilt. Kom like etter at de evakuerte plassen.

Hvor i Puerto Galera? Har vært der selv, vi bodde på White Beach.

Hvem er du der med? Kvinnfolk?

Vi tenkte oss til White Beach, ja. Men siden fergene ble innstilt pga jordskjelv og vi fikk beskjed om at det ikke var trygt der dro vil tilbake til Manila. Og yes, kvinnfolk.

Kjøpte meg Nier Automata for pengene jeg sparte. Yay.

Lenke til kommentar

Opplevde for første gang et dødsfall igår. En nær venn valgte å avslutte livet sitt, vi gikk på skole ilag når vi var mindre, så mista vi kontakten i noen år før den ble gjenopptatt i 2012. Ble ganske personlig om ting vi snakket om osv og likte jo hverandre godt, han betrodde jo seg til meg om personlige ting som ikke de fleste viste heller. Det var kanskje et slags rop om hjelp. Angrer på at jeg ikke snakket mer med han, svarte han oftere (avogtil gjorde ikke jeg det når han skrev på messenger) og prøvde å få være med han mer (hadde ikke hengt med han på måneder) å spørre hvordan han hadde det osv. Men er jo sånn det blir med selvmord, en anklager seg selv for alt en burde ha gjort, tegnene, det en burde sagt osv.

Aldri opplevd noe sånn her før og jeg hadde ikke trodd den første begravelsen jeg skulle bli å dra i ville bli hans..Så trenger dnfk's råd om hva jeg bør gjøre liksom videre. Men vet jo han ville jeg skulle kommet meg videre og nyte livet.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Kondolerer, QC. Ikke bebreide deg selv ihjel. Det var hans valg å forlate oss.

Men nå skal jeg si noe du, eller andre, kanskje blir provosert av: Om livet hans var så jævlig at han ikke orket å leve det, så synes jeg prinsipielt at han skal ha rett til å forlate det på egne premisser. Det er trist for oss rundt, og jeg hadde stoppa deg om du prøvde, men er det ikke litt egoistisk å "kreve" at folk skal leve og ha det jævlig for at vi ikke skal bli trist?

Måtte ta noen runder med meg selv da jeg mista en jeg kjente, men forandret ikke mening.

Lenke til kommentar

Kondolerer, QC. Ikke bebreide deg selv ihjel. Det var hans valg å forlate oss.

Men nå skal jeg si noe du, eller andre, kanskje blir provosert av: Om livet hans var så jævlig at han ikke orket å leve det, så synes jeg prinsipielt at han skal ha rett til å forlate det på egne premisser. Det er trist for oss rundt, og jeg hadde stoppa deg om du prøvde, men er det ikke litt egoistisk å "kreve" at folk skal leve og ha det jævlig for at vi ikke skal bli trist?

Måtte ta noen runder med meg selv da jeg mista en jeg kjente, men forandret ikke mening.

Godt sagt lars.

Du har et godt poeng med det du sier.

Selvmord er forferdelig for de det påvirker.

Men tenk bare på hvor forferdelig det må være for den personen som tar sitt liv.

Va som driver den personen til å avslutte sitt opphold på jorden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...