Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Serr, tror jeg nesten må sette opp Linux på iOS for å spille på mobilen. Det går vel an. Kan ikke dedikere maskinvare til Linux.

Husker det ikke gikk lange tiden før jeg bytta til Windows. Tror første Linux var Fedora, så Mint så Ubuntu. Fedora var best, enkelt. Men det å kode hele dagen ble kjedelig. Liker å gå inn på nettsider, rote i 10min for å så laste ned et viru *host* program.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

I dag er jeg visst dame.

Hadde en halvtime å slå ihjel før bussen kom, så jeg gikk innom Harbour Café for å ta en øl. Der har de begynt med ladies night på torsdager, men siden jeg kjenner han bak baren fikk jeg damepris på ølet.

Business as usual?
Lenke til kommentar

Serr, tror jeg nesten må sette opp Linux på iOS for å spille på mobilen. Det går vel an.

På samme måte som at du kan laste en personbil inn i en buss for å kjøre bedre. :) Ikke ta det ille opp, men det hørtes ut som en dårlig og umulig idé. Hele poenget med et operativsystem er å fungere som et lag mellom programmene dine og maskinen. Hvorfor da ha to inni hverandre? (Jada, noen bruker det til testing, og å kjøre programmer som kun kjører på ett OS, og andre bruksområder.) :)

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Serr, tror jeg nesten må sette opp Linux på iOS for å spille på mobilen. Det går vel an.

På samme måte som at du kan laste en personbil inn i en buss for å kjøre bedre. :) Ikke ta det ille opp, men det hørtes ut som en dårlig og umulig idé. Hele poenget med et operativsystem er å fungere som et lag mellom programmene dine og maskinen. Hvorfor da ha to inni hverandre? (Jada, noen bruker det til testing, og å kjøre programmer som kun kjører på ett OS, og andre bruksområder.) :)

Takk for påminnelsen, det er på tide å wipe denne harddisken som kjører VM's.

EDIT: Bytex: Ja også?

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...