Lycantrophe Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Helt vanlig Hansa fra fat. Ingenting fancy.Provoserende, skal jeg være helt ærlig. Then again, mulig Harbour Café ikke har særlig annet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Kan man spille på Linux egentlig? Foregår det i terminalen? Kanskje noe snake? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 http://store.steampowered.com/linux#tab=NewReleases Oversikt over alle spill på steam som støtter linux. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Kan man spille på Linux egentlig?Ja. Foregår det i terminalen? Kanskje noe snake?holy fuck Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Jeg spilte på Linux i et par år. Helt til jeg innså at jeg brukte mesteparten av tiden min i en Windows-emulator, så hvorfor ikke bare installere Windows? Stort sett spill jeg bruker PC-en min til, så da er ikke Linux veien å gå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2017 Forfatter Del Skrevet 6. april 2017 Heldigvis får flere og flere spill native Linux-støtte. Brorparten av spillene jeg spiller funker like bra på Linux, uten bruk av WINE eller noe. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 http://store.steampowered.com/linux#tab=NewReleases Oversikt over alle spill på steam som støtter linux. Ingen Counter-Strike? Truck Simulator? Sims? Battlefield? Nei dette kan jeg ikke tåle. Foregår det i terminalen? Kanskje noe snake?holy fuck Lmfao, reaksjonen din. Alt skjer i terminalen, skulle tru dem hadde Snake. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Det finnes både terminal-snake og ikke-terminal-snake for linux. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Serr, tror jeg nesten må sette opp Linux på iOS for å spille på mobilen. Det går vel an. Kan ikke dedikere maskinvare til Linux. Husker det ikke gikk lange tiden før jeg bytta til Windows. Tror første Linux var Fedora, så Mint så Ubuntu. Fedora var best, enkelt. Men det å kode hele dagen ble kjedelig. Liker å gå inn på nettsider, rote i 10min for å så laste ned et viru *host* program. Endret 6. april 2017 av Lami Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Ingen Counter-Strike? Truck Simulator? Sims? Battlefield? Nei dette kan jeg ikke tåle. Counter-Strike og Euro Truck Simulator 2 fungerer vertfall native i linux, sims vet jeg ikke noe om da jeg har 0 interesse av det spillet, BF funker ikke 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 I dag er jeg visst dame. Hadde en halvtime å slå ihjel før bussen kom, så jeg gikk innom Harbour Café for å ta en øl. Der har de begynt med ladies night på torsdager, men siden jeg kjenner han bak baren fikk jeg damepris på ølet. Business as usual? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 eller 499 på steam Finnes Steam på Playstation? Det visste jeg ikke. Kan prøve, men PSN er ikke særlig glad i mitt filippinske Mastercard. Og min norske konto er tom. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Serr, tror jeg nesten må sette opp Linux på iOS for å spille på mobilen. Det går vel an. På samme måte som at du kan laste en personbil inn i en buss for å kjøre bedre. Ikke ta det ille opp, men det hørtes ut som en dårlig og umulig idé. Hele poenget med et operativsystem er å fungere som et lag mellom programmene dine og maskinen. Hvorfor da ha to inni hverandre? (Jada, noen bruker det til testing, og å kjøre programmer som kun kjører på ett OS, og andre bruksområder.) Endret 6. april 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Den var kul. Har du mekket den? 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) Denne uka har vært en av mine tøffeste enda, og jeg er for sliten til å drikke. Låse døra og slå av telefonene å logge ut av diverse ting også ta en "neglect and chill". Endret 7. april 2017 av Dr. Jones 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Neglect and chill? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Men du MÅTTE innom for å fortelle det. Narsissist, much? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) Serr, tror jeg nesten må sette opp Linux på iOS for å spille på mobilen. Det går vel an. På samme måte som at du kan laste en personbil inn i en buss for å kjøre bedre. Ikke ta det ille opp, men det hørtes ut som en dårlig og umulig idé. Hele poenget med et operativsystem er å fungere som et lag mellom programmene dine og maskinen. Hvorfor da ha to inni hverandre? (Jada, noen bruker det til testing, og å kjøre programmer som kun kjører på ett OS, og andre bruksområder.) Takk for påminnelsen, det er på tide å wipe denne harddisken som kjører VM's. EDIT: Bytex: Ja også? Endret 7. april 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå