Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 herregud det å gå nattevakt er forferdelig. Er så trøtt. guuud. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Gjort det selv i ett par måneder i fjor her. Blir en vanesak . Småirriterende når man bestiller noe fra Kina. Pakkesporinga funker fint helt til forsendelsen ankommer "Norway airport" og alt av spor stopper opp. Noen andre som har erfaring med Yanwen som transportør og hvordan det går her ved videre sending i Norge? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 herregud det å gå nattevakt er forferdelig. Er så trøtt. guuud.Neida, trikset er å gjøre arbeidsoppgaver saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakte. Gjør litt om gangen og ikke hopp over alle arbeidsoppgavene på en gang. Nattevakter er awesome imo. Småirriterende når man bestiller noe fra Kina. Pakkesporinga funker fint helt til forsendelsen ankommer "Norway airport" og alt av spor stopper opp. Noen andre som har erfaring med Yanwen som transportør og hvordan det går her ved videre sending i Norge?Ligger nok hos tollvesnet. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Mistenker det samme, men 2 pakker hvor det samme har skjedd nå. Og det er noe billig som kosta meg rundt 10-20kr. Får melde det tapt vis det ikke kommer frem snart. Ene skal ha kommet til landet for over 3 uker sia så merkelig i allefall. Endret 4. april 2017 av Rolf_X Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg var ferdig med nattevakter i 2012 etter 7 år med 4 dager nattskift hver 3. uke. Det var life changing. Var plutselig ikke døgnvill halve måneden. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 https://www.youtube.com/watch?v=BArx_YhQuME 1 Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) var oppe klokka fem i dag, dusjing, handla røyk, dagen er redda, wohoo!!! Endret 5. april 2017 av pus736 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Da har man ordnet seg raskere nett. 500/500 til høsten blir bra. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Hæ? Har russetiden begynt eller? Får tilsendt snap om at den er i gang ... Wth. Er det forskjellige tider overalt eller er det bare noen som velger å begynne 20 dager før alle andre? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Trur det er individuelt. Da jeg var russ i 2005 startet vi tidlig i April. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Hmm. Dåpen er jo noe å 20 dager til, bukse skal i prinsippet ikke på, eller vises før det. Kanskje dåpen er begynt noen steder, men vanvittig tidlig. Holde på helt til 17.mai ... Blir for gale. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Jeg festet kun i helgene, og det gjorde jeg jo allerede utenfor russetiden, så det var ikke noe spesielt. En ganske forglemmelig periode, no pun intended. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Disse ungene kommer til å være sprekksjuke lenge før 17. mai hvis de starter allerede nå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Over til noe annet, noe som har prøvd Nier: Automata? Det klør i lommeboken, men jeg burde bruke pengene på den nye leiligheten min. I tillegg skal jeg snart til et av verdens dyreste ferieland, Norge. Jeg trenger noen av dere til å overtale meg til at det er en god idé å bruke 550 NOK på et Playstation-spill. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2017 Forfatter Del Skrevet 6. april 2017 I dag er jeg visst dame. Hadde en halvtime å slå ihjel før bussen kom, så jeg gikk innom Harbour Café for å ta en øl. Der har de begynt med ladies night på torsdager, men siden jeg kjenner han bak baren fikk jeg damepris på ølet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Hadde en halvtime å slå ihjel før bussen kom Hørtes stressende ut, selv for bare 1 øll. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2017 Forfatter Del Skrevet 6. april 2017 Hva drakk du?Helt vanlig Hansa fra fat. Ingenting fancy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2017 Forfatter Del Skrevet 6. april 2017 Hadde en halvtime å slå ihjel før bussen kom Hørtes stressende ut, selv for bare 1 øll. Stressende nei? Helt chill. Satt i baren og konverserte med bartenderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå