Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser flott ut!

Går skogstur hver dag selv.

Jeg klarer ikke hver dag, men jeg prøver å ta en tur i heøgene i det minste.

 

Hører du på musikk når du går tur? Det er jeg nesten helt avhengig av. Hører på alt mulig, men jeg fikk nylig øynene opp for If These Trees Could Talk. De er helt fantastiske å høre på når man er alene dypt inni skogen, eller på en høy fjelltopp.

Lenke til kommentar

Mel holder på å klikke igjen. Enda en eksamen i vasken. Alt mitt harde arbeid til ingen nytte :D

 

Jeg må bare bevare fatningen. Det er så mange som stoler på meg. Faen, Faen. Skulle ønske det var noe jeg kunne knuse, som i gamle dager!

Jeg har litt ambivalente følelser her. Eksamen gikk elendig fordi jeg forberedte meg feil og ikke leste om formler fordi jeg antok at det ikke kom på en muntlig eksamen.

 

Men samtidig var hun jeg tok eksamen med ganske pen, så jeg har liksom litt blandete følelser. Det blir liksom litt Even-Steven! Add that shit up!

Lenke til kommentar

Har vært xx ganger hos ØNH kirurgen min og fått ordnet opp i neseproblemene. Har gjort min forhåpentligvis siste operasjon og ser han ikke mer. Det er trist å ikke se han igjen :( Han synes ikke det var det :( fordi han ikke ville jeg skulle ha mer problemer.

Lenke til kommentar

Har vært xx ganger hos ØNH kirurgen min og fått ordnet opp i neseproblemene. Har gjort min forhåpentligvis siste operasjon og ser han ikke mer. Det er trist å ikke se han igjen :( Han synes ikke det var det :( fordi han ikke ville jeg skulle ha mer problemer.

Jeg har kun et nesebor som fungerer. :thumbup:

 

Heldigvis så er den andre stor nok til å puste via nese only.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Mel holder på å klikke igjen. Enda en eksamen i vasken. Alt mitt harde arbeid til ingen nytte :D

 

Jeg må bare bevare fatningen. Det er så mange som stoler på meg. Faen, Faen. Skulle ønske det var noe jeg kunne knuse, som i gamle dager!

Finn noe å knuse da vel. Veldig god måte å få ut aggresjon på. Bare ta noe billig eller noe du ikke trenger lenger
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Mel holder på å klikke igjen. Enda en eksamen i vasken. Alt mitt harde arbeid til ingen nytte :D

 

Jeg må bare bevare fatningen. Det er så mange som stoler på meg. Faen, Faen. Skulle ønske det var noe jeg kunne knuse, som i gamle dager!

Finn noe å knuse da vel. Veldig god måte å få ut aggresjon på. Bare ta noe billig eller noe du ikke trenger lenger

 

Har jo denne Rubiks kuben liggende her da. Skjønte aldri hvordan man skulle løse den dritten der

Lenke til kommentar

Uten at jeg er psykolog så har jeg hørt/lest at det ikke er gunstig med det klassiske "få ut aggresjonen". Med mindre det er slik man ønsker å fortsette å reagere, for det baner vei for tilsvarende oppførsel i faktiske situasjoner der man føler sinne. Det var visst anbefalt å telle til ti og puste dypt. Da slipper man å kjøpe ny rubiks kube hver gang ting butter litt imot i livet.

Lenke til kommentar

Uten at jeg er psykolog så har jeg hørt/lest at det ikke er gunstig med det klassiske "få ut aggresjonen". Med mindre det er slik man ønsker å fortsette å reagere, for det baner vei for tilsvarende oppførsel i faktiske situasjoner der man føler sinne. Det var visst anbefalt å telle til ti og puste dypt. Da slipper man å kjøpe ny rubiks kube hver gang ting butter litt imot i livet.

Er dette virkelig tiden for å være fornuftig? Gjenkjenner du ikke et lidende geni når du ser et?

 

Jeg er egentlig ikke så sint. Første eksamen gjorde jeg det ganske bra, men antar at professoren ikke liker meg. De forsøker å beskytte hverandre på det instituttet, så da blir det vel sånn. Hver gang jeg går inn i bygningen, så blir jeg fotfulgt av masse sivilkledde politimenn, hehe. Så det var derfor FAST ikke ble tatt? Hehe!

 

Andre eksamen (i dag) var helt og holdent min feil. Jeg bommet på hva jeg skulle lese på. Musforstod eksamensformatet og slikt :D

 

Men nå må jeg pigge, Sees da folks!

Endret av Maskinintelligens
Lenke til kommentar

 

Uten at jeg er psykolog så har jeg hørt/lest at det ikke er gunstig med det klassiske "få ut aggresjonen". Med mindre det er slik man ønsker å fortsette å reagere, for det baner vei for tilsvarende oppførsel i faktiske situasjoner der man føler sinne. Det var visst anbefalt å telle til ti og puste dypt. Da slipper man å kjøpe ny rubiks kube hver gang ting butter litt imot i livet.

Er dette virkelig tiden for å være fornuftig? Gjenkjenner du ikke et lidende geni når du ser et?

 

Jeg er egentlig ikke så sint. Første eksamen gjorde jeg det ganske bra, men antar at professoren ikke liker meg. De forsøker å beskytte hverandre på det instituttet, så da blir det vel sånn. Hver gang jeg går inn i bygningen, så blir jeg fotfulgt av masse sivilkledde politimenn, hehe. Så det var derfor FAST ikke ble tatt? Hehe!

 

Andre eksamen (i dag) var helt og holdent min feil. Jeg bommet på hva jeg skulle lese på. Musforstod eksamensformatet og slikt :D

 

Men nå må jeg pigge, Sees da folks!

 

Hvis dette er sant, så kan du anmelde snut/vakter for massevis.

 

Desverre så tror jeg de er på fornavn med politikontoret ditt og alle er enig i om at du er en trussel.

 

Det er ikke så ille, jeg har folk som er klar til å trekke av mot meg her også. (Stand your ground) lov

 

+ dette:

 

This castle doctrine gives immunity from liability to individuals (ie., there is no duty to retreat) when an intruder enters their home. Of these, twenty-two jurisdictions have also extended the immunity to other locations,[2] some extending it to anywhere where a person may legally be.[3]

 

Klikk Klakk *lader pistol*

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...