Bytex Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Bare Nightwalkers på statoil kundeservice Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Jeg bruker Hoxx plugin til Chromium. Thanks! Akkurat hatt min første call, kvarter til lunsj. Eller, frokost. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Nei har spilt Ingress hele dag. Det er ca. 20 ganger kulere enn Pokemon, bare spør B-real. It is. Virkelig. Haha...var vel det som la grunnen for Pokemón Go. Men antar at du kødder nå.... Nope, han gjør ikke det. Ingress er et fantastisk samarbeidsspill, taktisk og strategisk i motsetning til PoGo som er et solo-spill og hvor du må betale for å komme deg opp i lvl. Det er ikke bare et lokalt spill med nærområdene, det er verdensomspennende spill. Vi utførte en OP hvor vi sendte en shard (virtuel ting på en portal, eller pokestops for dere dødlige) fra Kongsberg og til Milwaukee, USA. Krever SINNSYKT med arbeid og koordinering når en liten link mellom en portal/pokestops på 1 meter kan stoppe ALT. Linken gikk rett på nordsiden av Reykjavik sentrum så hele Island måtte ut å hjelpe til for å få til denne ene lange linken, samt for ikke å snakke om koordinering ifra Vestlandet i Oslo og USA. Pokemon kan bare dø, jævla dritspill. Eneste positive med det er hvis foresatte til de som spiller Ingress kan ta med sine barn så de kan spille Pøkemån mens de voksne spiller Ingress. Milwaukee minner meg om rabagasten Fonzie i Happy Days , ho ho Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Hjelp! For en uke.. Først holdt jeg på å bli angrepet av: http://muppet.wikia.com/wiki/Big_Bird?file=Bigbirdnewversion.png Før jeg ble reddet av: https://www.flickr.com/photos/sesamstasjon/4784749116 Smask! Takk lille venn! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Stemmer. Du sitter helt alene på jobb, og tar 1-3 samtaler i løpet av 8 timer. Fem calls, en og en halv time igjen. Makan til mas! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Omtrent som nattskiftet hos Telenor Mobil KS på starten av 2000-tallet da. 3 stk på jobb, 1-2 samtaler, masse surfing og kjedsomhet. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 Røyking er kultBare om du røyker opium liggende i en kinesisk opiumsbule. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Sykt verdig at Anders vant Mesterens Mester!! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Røyking er kultBare om du røyker opium liggende i en kinesisk opiumsbule. Jeg har røyka opium i en fuktig kjellerleilighet på Oslos vestkant, dersom det teller. #romantisk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Røyking, fy faen. Rein skogsluft sier nå jeg! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Lukten av sæd sier nå jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Sykt verdig at Anders vant Mesterens Mester!! Hell no! Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Mel Gibson forsøker å gjøre opp for gamle synder. http://people.com/celebrity/mel-gibson-has-been-quietly-working-to-help-holocaust-survivors/ Dette forumets egen "Mel Gibson" driver med det samme etter den episoden jeg hadde. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Røyking, fy faen. Rein skogsluft sier nå jeg! Hør, hør! Kom meg faktisk ut i snøværet vi hadde i formiddag. Det var jo faktisk ganske digg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Andre som har problemer å logge inn på VGD? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Røyking, fy faen. Rein skogsluft sier nå jeg! Hør, hør! Kom meg faktisk ut i snøværet vi hadde i formiddag. Det var jo faktisk ganske digg. Ser flott ut! Går skogstur hver dag selv. Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Mel holder på å klikke igjen. Enda en eksamen i vasken. Alt mitt harde arbeid til ingen nytte Jeg må bare bevare fatningen. Det er så mange som stoler på meg. Faen, Faen. Skulle ønske det var noe jeg kunne knuse, som i gamle dager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå