JoseCuervo Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 En halv grilla kylling stappa ned i hullet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg har vært ute og gådd i 5 timer. Gjorde visst litt likevel. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Pantera vulgar display of power Skikkelig dritt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Bytex: Og du har ikke jakta på Pokemoner? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Nei har spilt Ingress hele dag. Det er ca. 20 ganger kulere enn Pokemon, bare spør B-real. Endret 17. mars 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Haha...var vel det som la grunnen for Pokemón Go. Men antar at du kødder nå.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Nei jeg spilte Ingress i 2 år før pokemon go kom. Veksler litt nå. Det er fortsatt 10 ganger flere ting å gjøre i Ingress. Kan nesten ikke sammenlignes. Hvis PGO er en NES, er Ingress en Playstation 2. Endret 17. mars 2017 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Nei har spilt Ingress hele dag. Det er ca. 20 ganger kulere enn Pokemon, bare spør B-real. It is. Virkelig. Haha...var vel det som la grunnen for Pokemón Go. Men antar at du kødder nå.... Nope, han gjør ikke det. Ingress er et fantastisk samarbeidsspill, taktisk og strategisk i motsetning til PoGo som er et solo-spill og hvor du må betale for å komme deg opp i lvl. Det er ikke bare et lokalt spill med nærområdene, det er verdensomspennende spill. Vi utførte en OP hvor vi sendte en shard (virtuel ting på en portal, eller pokestops for dere dødlige) fra Kongsberg og til Milwaukee, USA. Krever SINNSYKT med arbeid og koordinering når en liten link mellom en portal/pokestops på 1 meter kan stoppe ALT. Linken gikk rett på nordsiden av Reykjavik sentrum så hele Island måtte ut å hjelpe til for å få til denne ene lange linken, samt for ikke å snakke om koordinering ifra Vestlandet i Oslo og USA. Pokemon kan bare dø, jævla dritspill. Eneste positive med det er hvis foresatte til de som spiller Ingress kan ta med sine barn så de kan spille Pøkemån mens de voksne spiller Ingress. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Men er det noen slossing i Ingress? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Kampsystemet i PGO (i hvert fall sist jeg gadd å spille) er jo rimelig døvt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Men er det noen slossing i Ingress? Nei, ingen slossing. Du skyter av virtuelle våpen på en portal hvis den er på det andre lagets farge og du kan gjøre den til din egen, sanke virtuelle nøkler til portalene og så kan du gjøre felt mellom portalene. Type augmented reality capture the flag med en vri. Strategisk, samt en fantastisk måte å oppdage nærområdet ditt på. Så kan man felte som dette her: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Min nærmeste by er på kartet der :O Shits fucked! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Min nærmeste by er på kartet der :O Shits fucked! https://ingress.com/intel Bare å ta en titt på hva som er i nærområdet ditt det. Er portaler over alt, Svalbard, grønnland, afrika, nordpolen... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Sitter på jobb og gjesper så hardt at jeg snart stryker med. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Hvordan er ditt første morgenskift? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Rolig, men er faen så trøtt. Forresten, hva var det dere brukte for VPN igjen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Jeg bruker Hoxx plugin til Chromium. Viktig å kunne streame på morgenskift, ellers kan du risikere å dø av kjedsomhet. Endret 18. mars 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Ja det er jo natt her så ingen ringer vel dit på dagskiftet.. Endret 18. mars 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Stemmer. Du sitter helt alene på jobb, og tar 1-3 samtaler i løpet av 8 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå