Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, dessverre ikke min bursdag.

Mente bare at vi kunne diskutere hvordan jeg som en slags overvektig, nesten blind James Bond klarte å unngå en svært overhengende fare på kantinaen jeg besøkte på onsdag. Svært imponerende om jeg må si det selv. Så jeg sier det selv: Svært imponerende. Svært, svært imponerende :D:dribble::w00t::rofl::ninja:

Lenke til kommentar

Gratulerer Lasse

Don't. Just don't. Ingen kaller meg Lasse. Bestemora mi gjorde det, men jeg hata det intenst.

Gratulerer så mye med dagen Lars! Takk for mange gode forum år (usikker på om dette skrives i ett ord eller ikke) og jeg håper det blir mange flere!

Takk. :)

(Og det er ett ord, ikke to ;) )

Ikke noe problem! Heter du faktisk Lasse egentlig? Ikke Lars? Hele mitt liv her er en løgn :p Antar dog det var bare et kallenavn, kan forstå du ikke likte det så godt. 

Lenke til kommentar

Ikke noe problem! Heter du faktisk Lasse egentlig? Ikke Lars? Hele mitt liv her er en løgn :p Antar dog det var bare et kallenavn, kan forstå du ikke likte det så godt.

Nei, jeg heter ikke Lasse. Takk Gud for det. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Nei, jeg heter ikke Lasse. Takk Gud for det.

Praise god indeed. Burde vell ta kveld snart, har elendig døgnrytme. Du får sove godt når den tid kommer! Spilt noen spill i det siste? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...