Skurupu Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 I så fall vil jeg anbefale å få noe annet enn Paralgin Forte. Det er ikke bra å ta mange av dem, pga Paracetamolen. Få deg noe med kun morfin/kodein. De har ingen bivirkninger ved høye doser. Sånn bortsett fra døden, da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Men det er nå ikke sånn i Norge at man bare kan "få seg noe" med morfin. Da må legen skrive det ut som resept først.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Ja, selvsagt. Men en lege skriver da ut det om man ber om det. Det gjorde min lege da jeg hadde vondt i ryggen. Jeg sa at Paralgin Forte ikke hjalp, og fikk da utskrevet Tramadol. Skulle da bare mangle. Er ganske sikker på at en lege vil være enig med meg i at det er bedre å spise et par Tramadol, enn et brett med Paralgin. Her nede trenger man ikke resept i det hele tatt på sånne piller. Det er jo ganske praktisk. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Ja de motarbeider deg ikke, med mindre du har historie som stoffmisbruker eller videresalg. I Thailand ble søstra mi kjempeglad for at hun kunne bare kjøpe Valium over disk på apoteket. Hun sleit med matforgiftning og fikk ikke sove på flere dager. Hu brukte det på flyet hjem også for å sovne lettere. Endret 13. mars 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 I så fall vil jeg anbefale å få noe annet enn Paralgin Forte. Det er ikke bra å ta mange av dem, pga Paracetamolen. Få deg noe med kun morfin/kodein. De har ingen bivirkninger ved høye doser. Sånn bortsett fra døden, da. Usikker på om at det er det at jeg ikke reagerer på kodeinet. Jeg stappet i meg 2 Paralgin F og 1 600mg Ibux for tre timer siden. Jeg har ikke kjent noe som helst smertelindring mellom disse timene. Kirurgen er seff ikke på kontoret nå. Denne natten blir bra ... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Selvsagt reagerer du på kodein. To Paralgin Forte er rett og slett en alt for mild dose for å lindre intense smerter. Etter operasjoner på norske sykehus er det helt vanlig å få Ketorax rett i blodet. Da snakker vi smertelindring. Endret 13. mars 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 https://www.youtube.com/watch?v=TFMsTNeFqa4 1 minutt og 15 sekunder uti. Det er så du kjenner smerten, Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Selvsagt reagerer du på kodein. To Paralgin Forte er rett og slett en alt for mild dose for å lindre intense smerter. Etter operasjoner på norske sykehus er det helt vanlig å få Ketorax rett i blodet. Da snakker vi smertelindring.10% av den europeiske befolkningen har ingen effekt av kodein, fordi de klarer ikke å omdanne den til morfin. Og Lami, du kunne fått resept av legevakten. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Åja? Kul fun fact. ? Men å gi seg selv den diagnosen etter to Paralgin er umulig. Jeg merker heller ingen effekt av to Paralgin, men jeg veit at jeg klarer å omdanne kodein. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 For en fedorabruker-ting å si. Siden du tydeligvis trenger litt hjelp … Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Er dette hatter for mindrehårige? 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) Selvsagt reagerer du på kodein. To Paralgin Forte er rett og slett en alt for mild dose for å lindre intense smerter. Etter operasjoner på norske sykehus er det helt vanlig å få Ketorax rett i blodet. Da snakker vi smertelindring.10% av den europeiske befolkningen har ingen effekt av kodein, fordi de klarer ikke å omdanne den til morfin. Og Lami, du kunne fått resept av legevakten. Leste inne på legevakten sin side for kommunen at de ikke gir ut smertestillende ... Kun hvis de har behandlet deg for noe, da får du ørliten grann smertestillende med deg. Etter jeg leste at de ikke gir ut smertestillende og beroliende har jeg gitt opp dem.Men skal høre med kirurgen min nå. Dette nytter ikke Endret 14. mars 2017 av Lami Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Det er nok for å forhindre rusmisbrukere å henge på legevakten for å få piller. Kan hende de ser gjennom fingrene i ditt tilfelle, det må du jo bare prøve. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Selvsagt reagerer du på kodein. To Paralgin Forte er rett og slett en alt for mild dose for å lindre intense smerter. Etter operasjoner på norske sykehus er det helt vanlig å få Ketorax rett i blodet. Da snakker vi smertelindring.10% av den europeiske befolkningen har ingen effekt av kodein, fordi de klarer ikke å omdanne den til morfin. Og Lami, du kunne fått resept av legevakten. Leste inne på legevakten sin side for kommunen at de ikke gir ut smertestillende ... Kun hvis de har behandlet deg for noe, da får du ørliten grann smertestillende med deg. Etter jeg leste at de ikke gir ut smertestillende og beroliende har jeg gitt opp dem.Men skal høre med kirurgen min nå. Dette nytter ikke Det blir for dumt. De kan ikke bare nekte deg medisinsk behandling du trenger, å dele ut smertestillende er en del av jobben deres. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 å skille mellom fedora og trilby og greier og greier er der oppe med å like Blackmore's Night Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg har fått smertestillende uten å engang ha blitt undersøkt av en lege. Ringte og fortalte at jeg hadde vondt i ryggen, og at jeg ikke hadde mulighet til å komme meg på legekontoret. Da spurte de om jeg hadde noen som kunne komme på mine vegne og hente pillene, og det hadde jeg. Fikk Tramadol og Nozinan. Så enkelt skal det være. Prøv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 å skille mellom fedora og trilby og greier og greier er der oppe med å like Blackmore's Night Det er to forskjellige typer hatt. Den ene ser fet ut, den andre gjør ikke. De fleste som nevner fedora poster stort sett bilder av trilbyer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 En velplassert trilby er ganske vakkert, den tid man oppholder seg i Chicago i 1923, hengende ut av en T-Ford med tommygun. I de fleste andre settinger ser begge hattene derp ut. 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg har fått smertestillende uten å engang ha blitt undersøkt av en lege. Ringte og fortalte at jeg hadde vondt i ryggen, og at jeg ikke hadde mulighet til å komme meg på legekontoret. Da spurte de om jeg hadde noen som kunne komme på mine vegne og hente pillene, og det hadde jeg. Fikk Tramadol og Nozinan. Så enkelt skal det være. Prøv. Ringte legevakten og har fått betennelsesdempende. 10min etterpå, 20:10, svarte kirurgen min og ga meg Voltaren. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg har fått smertestillende uten å engang ha blitt undersøkt av en lege. Ringte og fortalte at jeg hadde vondt i ryggen, og at jeg ikke hadde mulighet til å komme meg på legekontoret. Da spurte de om jeg hadde noen som kunne komme på mine vegne og hente pillene, og det hadde jeg. Fikk Tramadol og Nozinan. Så enkelt skal det være. Prøv. Ringte legevakten og har fått betennelsesdempende. 10min etterpå, 20:10, svarte kirurgen min og ga meg Voltaren. Visste ikke at voltaren hjalp mot sånne smerter. Godt du fikk tak i noe som hjelper i hvert fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå